Newsy

Monika Pietrasińska: Ile można oglądać jedną czy drugą na ściance. Te same miny, zmieniają się tylko ubrania

2014-05-19  |  07:20
Monika Pietrasińska znana z serialu „Miłość na bogato” chce udowodnić, że jest nie tylko ładna, lecz także utalentowana. Zamiast imprezować woli pracować nad nowymi projektami i być kojarzona z konkretnymi działaniami. Niedawno zadebiutowała w roli wokalistki i nagrała piosenkę zatytułowaną „Gloria”. Jak twierdzi, pozowanie na ściance jej nie satysfakcjonuje.

Ile można oglądać jedną czy drugą na tych ściankach. One cały czas mają te same miny, tylko zmieniają się ubrania. Dlatego każdy jeden błąd, coś z czego można poszydzić, dla fotoreporterów jest okazją do tego, żeby to dobrze sprzedać. Oni w końcu z tego żyją – mówi Monika Pietrasińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, podczas przygotowań do sesji zdjęciowej.

Teraz modelka stawia na karierę muzyczną. Na początku maja do sieci trafiła jej piosenka zatytułowana „Gloria”.
Fajnie by było pokazać, że oprócz tego, że się w miarę wygląda, ma się inne umiejętności. Oczywiście trzeba się pokazywać, trzeba bywać, to jest wpisane w ten cały bajer bycia rozpoznawalnym. Początki bywały różne, to jest taki strach, taka trema. Nawet teraz, udzielając wywiadów, trochę się tego uczę i tak jest również z pozowaniem na ściankach. Natomiast wolę spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi bądź wymyślać nowe projekty, niż pozować na ściankach –  tłumaczy modelka. 
 
Pietrasińskiej nie zabraknie w drugim sezonie „Miłości na bogato” emitowanym na antenie stacji Viva Polska. To właśnie dzięki serialowi modelka zdobyła popularność i zaczęła pokazywać się na imprezach. W sierpniu 2013 r. na konferencji prasowej promującej serial przyszła w półprzezroczystej czarnej sukience, pod którą nie miała bielizny, co było szeroko komentowane w mediach i na forach internetowych.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.