Newsy

Natalia Kukulska: Przygotowuję materiał na nową płytę. Do studia wchodzę już w styczniu

2019-12-19  |  06:21

Wokalistka zauważa, że dla muzyków koniec roku jest jednym z najbardziej pracowitych okresów. W konsekwencji przyzwyczajona jest do tego, że w grudniu zazwyczaj intensywnie koncertuje i bierze udział w wielu projektach. Tym razem jednak sytuacja przedstawia się nieco inaczej. Wszystko za sprawą nowej płyty, którą wokalistka zacznie zagrywać już na początku stycznia.

Natalia Kukulska wiele czasu poświęca obecnie na pracę nad nowym materiałem muzycznym. Nagrywanie płyty to wieloetapowy i złożony proces. Wokalistce zależy, by dobrze przygotować się przed wejściem do studia nagraniowego.

– W tym roku u mnie grudzień nie jest aż tak bardzo bogaty koncertowo i intensywny jak zazwyczaj. Zwykle to właśnie grudzień jest tym najbardziej pracowitym miesiącem. Tym razem jednak musiałam odpuścić, ponieważ przygotowuję materiał na swoją nową płytę i do studia wchodzę już w styczniu. W związku z tym większość czasu zajmą mi prace studyjne – mówi Agencji Newseria Lifestyle Natalia Kukulska.

Mimo intensywnej pracy nad płytą Kukulska nie rezygnuje całkowicie z występowania na scenie. Można zobaczyć ją podczas koncertów, o których informuje na bieżąco, za pomocą swojego instagramowego konta. Wokalista bierze także udział w projekcie „Cohen i Kobiety”, który ma na celu przybliżenie szerszej publiczności twórczość Leonarda Cohena i upamiętnienie jego postaci.

– Obecnie gram też koncerty w różnych składach. Trwa trasa „Cohen i Kobiety”, w której miałam przyjemność śpiewać. Zapraszam na te wydarzenia. Wszystkie informacje dotyczące mojej działalności artystycznej są na moim Instagramie. Tam można zaglądać, by dowiedzieć się, co nowego u mnie muzycznie słychać i być na bieżąco – tłumaczy agencji Newseria Lifestyle Natalia Kukulska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.