Newsy

Odeta Moro: opowiedziałam o nowej miłości, żeby pokazać, że trzeba w nią wierzyć

2017-09-11  |  06:42

Moje życie osobiste jest bogatsze niż można przeczytać w gazetach – twierdzi dziennikarka. Zapewnia przy tym, że w wywiadach zdradza niewiele ze swojej prywatności, większość zachowując wyłącznie dla siebie. O nowym związku opowiedziała po to, by przekonać czytelniczki, że należy wierzyć w miłość.

Odeta Moro od kilku miesięcy jest w związku z Konradem Komornickim. Para po raz pierwszy pokazała się publicznie w czerwcu podczas Charytatywnych Zawodów Kulinarnych Dziennikarzy. W najnowszym numerze magazynu "Gala" ukazał się natomiast obszerny wywiad, w którym dziennikarka szczerze opowiedziała o nowej miłości.

Rzeczywiście trochę powiedziałam, oboje powiedzieliśmy, ale jeszcze bardzo dużo jest tylko i wyłącznie w ścianach domu, w którym mieszkamy i tyle, to tylko i wyłącznie nasze sprawy – mówi Odeta Moro agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Po rozwodzie z Michałem Figurskim w 2014 roku dziennikarka długo nie mogła znaleźć szczęścia w miłości. Właśnie z tego powodu zdecydowała się na szczery wywiad dla magazynu lifestyle'owego. Zapewnia, że nie kierowała nią chęć zyskania rozgłosu w mediach.

  Jeżeli mówimy o miłości, którą ciężko spotkać i którą rzadko się spotyka w dzisiejszych czasach, to tylko dlatego żeby pokazać, że trzeba w nią wierzyć   mówi gwiazda.

Odeta Moro twierdzi, że w wywiadach pokazuje tylko niewielką część swojego prywatnego życia. Uważa też, że jej życie osobiste jest znacznie bogatsze niż sugerują to artykuły prasowe i doniesienia internetowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.