Newsy

Ola Ciupa chudnie. Donatan nie jest zadowolony

2015-06-11  |  07:05

Ola Ciupa, znana z klipu „My Słowianie”, ma nowe hobby – zaczęła uprawiać bieganie. Z tego faktu nie jest zadowolony Donatan, gdyż modelka mocno schudła już podczas udziału w show „Celebrity Splash”. – Próbuje mnie utuczyć. Kupuje mi chipsy – zdradza młoda gwiazda.

Kiedyś bardzo nie lubiłam biegania, ale się przełamałam. Na początku było bardzo trudno, byłam w stanie przejść takim lekkim truchtem pół godziny. Z każdym dniem widziałam jednak coraz większe efekty, osiągałam coraz lepszy czas, mogłam biegać coraz szybciej. Wkręciłam się w to. Najfajniej było mi biegać rano po plaży – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ola Ciupa.

Modelka, zanim przystąpiła do treningów, radziła się specjalistów, którzy opracowali jej specjalny plan ćwiczeń. Ma nadzieję, że w ten sposób utrzyma kondycję. Z nowego hobby nie jest natomiast zadowolony Donatan, gdyż obawia się, że Ola Ciupa będzie chudła. Po programie „Celebrity Splash” straciła już kilka kilogramów.

– Po programie schudłam na całym ciele, mam szczuplejszą twarz. Donatan kazał mi przytyć. Chce mnie taką, jaka byłam w teledysku „My Słowianie”. Próbuje mnie utuczyć i np. kupuje mi chipsy, ale ja się wkręciłam w to bieganie – mówi Ola Ciupa.

Modelka ma 22 lat i pochodzi z Radomska. Popularność zdobyła dzięki udziałowi w teledysku „My Słowianie”, zaśpiewanym przez Cleo i Donatana. Na swoim koncie ma udział w konkursach piękności. W 2013 r. zdobyła tytuł I Wicemiss Mazowsza, była także finalistką konkursu Foto Models Poland 2013. Pozowała dla CKM. Obecnie mieszka w Warszawie i studiuje kosmetologię.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.