Mówi: | Aleksandra Ciupa |
Funkcja: | modelka |
Ola Ciupa chudnie. Donatan nie jest zadowolony
Ola Ciupa, znana z klipu „My Słowianie”, ma nowe hobby – zaczęła uprawiać bieganie. Z tego faktu nie jest zadowolony Donatan, gdyż modelka mocno schudła już podczas udziału w show „Celebrity Splash”. – Próbuje mnie utuczyć. Kupuje mi chipsy – zdradza młoda gwiazda.
– Kiedyś bardzo nie lubiłam biegania, ale się przełamałam. Na początku było bardzo trudno, byłam w stanie przejść takim lekkim truchtem pół godziny. Z każdym dniem widziałam jednak coraz większe efekty, osiągałam coraz lepszy czas, mogłam biegać coraz szybciej. Wkręciłam się w to. Najfajniej było mi biegać rano po plaży – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ola Ciupa.
Modelka, zanim przystąpiła do treningów, radziła się specjalistów, którzy opracowali jej specjalny plan ćwiczeń. Ma nadzieję, że w ten sposób utrzyma kondycję. Z nowego hobby nie jest natomiast zadowolony Donatan, gdyż obawia się, że Ola Ciupa będzie chudła. Po programie „Celebrity Splash” straciła już kilka kilogramów.
– Po programie schudłam na całym ciele, mam szczuplejszą twarz. Donatan kazał mi przytyć. Chce mnie taką, jaka byłam w teledysku „My Słowianie”. Próbuje mnie utuczyć i np. kupuje mi chipsy, ale ja się wkręciłam w to bieganie – mówi Ola Ciupa.
Modelka ma 22 lat i pochodzi z Radomska. Popularność zdobyła dzięki udziałowi w teledysku „My Słowianie”, zaśpiewanym przez Cleo i Donatana. Na swoim koncie ma udział w konkursach piękności. W 2013 r. zdobyła tytuł I Wicemiss Mazowsza, była także finalistką konkursu Foto Models Poland 2013. Pozowała dla CKM. Obecnie mieszka w Warszawie i studiuje kosmetologię.
Czytaj także
- 2023-06-01: Ewa Błaszczyk: W czynnościowym rezonansie magnetycznym mojej Oli widać, że odzywają się płaty czołowe, a więc coś się poprawia. Jest światełko w tunelu
- 2023-05-09: Ewa Błaszczyk: Mam dwie osoby, z którymi lata całe idę przez życie. To jest Andrzej Pągowski i Józef Wilkoń
- 2023-03-10: Adrianna Palka: W tym roku planuję zorganizować sześć campów. Rośnie zapotrzebowanie na zajęcia z jogi
- 2022-11-21: Marta Kuligowska: Moda nie jest czymś, co spędza mi sen z powiek. Jako dziennikarz informacyjny muszę wyglądać elegancko, ale skromnie
- 2020-09-25: Paula Tumala: Dzięki Donatanowi moje życie nabrało kolorów. Wiele kobiet chciałoby być na moim miejscu i jestem mu dozgonnie wdzięczna, że wybrał mnie jako Słowiankę
- 2020-10-02: Wirtualne biegi zastępują tradycyjne zawody w czasie pandemii. W imprezach uczestniczy nawet kilka tysięcy osób
- 2020-04-16: Ola Kot: Nie wizualizuję sobie programów marzeń, żeby później nie czuć rozczarowania. Po prostu czekam na propozycje, które przynosi los
- 2019-04-26: Michalina Sosna: Zawsze z utęsknieniem czekam na te ciepłe dni. Napędzają mnie do pracy
- 2019-01-16: Kuba Wesołowski: Kolarzówa dzisiaj najbardziej rozpala moją wyobraźnię. Treningi o szóstej rano to moja codzienność
- 2018-11-13: Ola Ciupa: chciałabym spędzić Boże Narodzenie i sylwestra na Dominikanie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.