Newsy

Patricia Kazadi: w duchu wciąż jestem dzieciakiem, który pragnie spełniać swoje marzenia

2015-05-06  |  06:50

Kibicuję wszystkim młodym ludziom, którzy mają pasję i pomysł na siebie mówi Patricia Kazadi. Prezenterka twierdzi, że kiedyś sama była takim pełnym marzeń dzieciakiem, jak uczestnicy „You Can Dance”, dlatego dziś chętnie ich promuje. Do udziału w show podczas swoich koncertów zaprasza osoby utalentowane tanecznie i obdarzone ciekawą osobowością.

Patricia Kazadi od 2011 roku jest gospodynią programu „You Can Dance  Po prostu tańcz" na antenie telewizji TVN. Była także prowadzącą talent show „X Factor” w tej samej stacji. Gwiazda twierdzi, że są to zupełnie różne formaty telewizyjne, dlatego nie potrafi zdecydować, czy któryś jest bliższy jej sercu.

– Dla mnie na pierwszym miejscu zawsze była muzyka, tak że na pewno muzyka jest bliższa mojemu sercu, ale ta muzyka łączy się ze śpiewaniem, graniem na instrumentach i tańcem. Nie wybierałabym pomiędzy tymi programami – mówi Patricia Kazadi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kazadi twierdzi, że obecna edycja programu „You Can Dance  Po prostu tańcz” ma wyjątkowo wysoki poziom. Biorą w niej udział osoby niezwykle utalentowane tanecznie, a jednocześnie obdarzone charyzmą. Zdaniem wokalistki do wygrania tego typu talent show same zdolności nie wystarczą potrzebna jest też wyjątkowa osobowość. Kazadi przypomina, że w kilku edycjach „You Can Dance  Po prostu tańcz” i „X Factora” brali udział niezwykle utalentowani artyści, którzy nie dotarli jednak do finału, podczas gdy mniej zdolni, ale obdarzeni ciekawą osobowością zachodzili wysoko.

– Jest ogromnie wysoki poziom, myślę, że najwyższy dotychczas, jeżeli chodzi o poziom taneczny i ich kwalifikacje. Do tego mają niesamowite osobowości, każdy z nich ma osobowość. Nie ma czegoś takiego, że ktoś świetnie tańczy, ale do końca nie wiemy, jaki jest, albo czy będzie taki telewizyjny, jak to się mówi, czy nie. Tutaj wszyscy są gotowi do tego, żeby pokazać się na waszych ekranach w pełnej okazałości – mówi Patricia Kazadi.

Wokalistka chętnie promuje utalentowanych młodych ludzi. Uczestników „You Can Dance  Po prostu tańcz” często zaprasza do udziału w tanecznym show podczas swoich koncertów. Zapewnia jednak, ze kibicuje wszystkim uczestnikom programów typu talent show, nie ważne jest bowiem dla niej to, jaki mają talent, ale czy mają pasję i pomysł na siebie.

– To nie jest kwestia tego, czy śpiewają, czy tańczą, czy grają na instrumencie, czy malują, ja się utożsamiam po prostu z ludźmi młodymi, którzy mają pasję, chcą spełniać swoje marzenia, walczą o te swoje marzenia i są gotowi do poświęceń, bo mają wizję tego, co chcą robić. Ja takim dzieciakiem byłam, dalej jestem w serduchu, więc czuję ogromną więź z nimi. Nie ważne, co dokładnie robią zawodowo mówi Patricia Kazadi.

Zdaniem wokalistki taniec jest nieodłączna częścią występów artystów tworzących muzykę pop.

– Na koncertach oczywiście są to choreografie, mam zawsze oprawę taneczną i najczęściej są to właśnie uczestnicy poprzednich edycji „You Can Dance”. Jeżeli chodzi o mój taniec, to ja już raczej tylko na imprezach. I raczej są to ruchy spontaniczne, nawet nazwałabym je odruchami – mówi Patricia Kazadi.

Program „You Can Dance  Po prostu tańcz” można oglądać w poniedziałki, o godz. 21.30, na antenie telewizji TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.