Newsy

Paulla o relacji z DJ Adamusem: Uwielbiam z nim przebywać. Po prostu się kochamy

2015-03-02  |  06:55

Paulla, którą paparazzi kilka miesięcy temu przyłapali na romantycznym spacerze z DJ Adamusem, odpiera zarzuty, jakoby ich znajomość miała cel marketingowy. Nie chce jednak opowiadać o szczegółach relacji, bo wyznaje zasadę, że sprawy osobiste zostawia tylko dla siebie.

– Po prostu się kochamy – podsumowała Paulla relację z DJ Adamusem w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. – Bardzo lubię Adama, bardzo go szanuję, jest pozytywną postacią, uwielbiam z nim pracować, uwielbiam z nim przebywać.

Zdjęcia ukazujące Paullę i DJ Amadusa trzymających się za ręce i czule obejmujących ukazały się w grudniu w tygodniku „Twoje Imperium”. Oboje pojawili się wspólnie na jednej z imprez. O szczegółach znajomości Paulla nie chce jednak mówić.

Nie udzielam wywiadów na tematy prywatne. Jeśli ktoś coś słyszy odnośnie mojego życia prywatnego, to tylko dlatego, że ktoś pisze o tym, ja nic nie mówię. Nigdy nie wypowiadałam na temat mojego dziecka, ojca mojego dziecka czy moich związków. Cokolwiek bym powiedziała, a ktoś będzie chciał coś negatywnego powiedzieć czy napisać, to i tak zrobi, to po co, to komentować – mówi Paulla.

Obecnie parę można zobaczyć w teledysku do piosenki Paulli zatytułowanej „Nigdy o Tobie nie zapomnę”. W wideoklipie wciela się ona w rolę wokalistki, która większość czasu spędza w podróży pomiędzy kolejnymi koncertami. Często jest nagabywana przez natrętnych fanów. Wynajmuje więc ochroniarza, aby chronił ją przed psychofanem grożącym jej śmiercią. W tę postać wcielił się DJ Adamus. Teledysk jest unowocześnioną wersją historii opowiedzianej w filmie „The Bodyguard” z Whitney Houston w roli głównej.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.