Newsy

Paulla o relacji z DJ Adamusem: Uwielbiam z nim przebywać. Po prostu się kochamy

2015-03-02  |  06:55

Paulla, którą paparazzi kilka miesięcy temu przyłapali na romantycznym spacerze z DJ Adamusem, odpiera zarzuty, jakoby ich znajomość miała cel marketingowy. Nie chce jednak opowiadać o szczegółach relacji, bo wyznaje zasadę, że sprawy osobiste zostawia tylko dla siebie.

– Po prostu się kochamy – podsumowała Paulla relację z DJ Adamusem w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. – Bardzo lubię Adama, bardzo go szanuję, jest pozytywną postacią, uwielbiam z nim pracować, uwielbiam z nim przebywać.

Zdjęcia ukazujące Paullę i DJ Amadusa trzymających się za ręce i czule obejmujących ukazały się w grudniu w tygodniku „Twoje Imperium”. Oboje pojawili się wspólnie na jednej z imprez. O szczegółach znajomości Paulla nie chce jednak mówić.

Nie udzielam wywiadów na tematy prywatne. Jeśli ktoś coś słyszy odnośnie mojego życia prywatnego, to tylko dlatego, że ktoś pisze o tym, ja nic nie mówię. Nigdy nie wypowiadałam na temat mojego dziecka, ojca mojego dziecka czy moich związków. Cokolwiek bym powiedziała, a ktoś będzie chciał coś negatywnego powiedzieć czy napisać, to i tak zrobi, to po co, to komentować – mówi Paulla.

Obecnie parę można zobaczyć w teledysku do piosenki Paulli zatytułowanej „Nigdy o Tobie nie zapomnę”. W wideoklipie wciela się ona w rolę wokalistki, która większość czasu spędza w podróży pomiędzy kolejnymi koncertami. Często jest nagabywana przez natrętnych fanów. Wynajmuje więc ochroniarza, aby chronił ją przed psychofanem grożącym jej śmiercią. W tę postać wcielił się DJ Adamus. Teledysk jest unowocześnioną wersją historii opowiedzianej w filmie „The Bodyguard” z Whitney Houston w roli głównej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.