Newsy

Radek Liszewski nie wyklucza występu w kolejnej edycji „Tańca z Gwiazdami”

2014-09-19  |  06:55

Lider i wokalista grupy Weekend Radek Liszewski przyznaje, że otrzymał propozycję występu w pierwszym sezonie emitowanego przez Polsat „Tańca z Gwiazdami”. Piosenkarz nie mógł wtedy wystąpić w programie z powodu natłoku zajęć, ale nie wyklucza udziału w kolejnej edycji show.

Liszewski nie mógł wziąć udziału w nowym „Tańcu z Gwiazdami”, bo w tym samym czasie w Polo TV ruszał program „Disco Star”, w którym piosenkarz był jednym z trójki jurorów.

Dostałem zaproszenie do pierwszej edycji programu, ale nie mogłem się zgodzić, bo w tym samym czasie startował „Disco Star”, co wiązało się z natłokiem obowiązków. Nie poradziłbym sobie czasowo. A z tego, co wiem, jest to zajęcie ogromnie pochłaniające czas. Trzeba znaleźć 40 godzin tygodniowo na trening, więc to nie jest wcale taka łatwa sprawa – wyjaśnia Liszewski.

Do drugiej edycji tanecznego show zaproszono inną gwiazdę disco polo – Marcina Millera. Liszewski nie ukrywa, że kibicuje mu od samego początku.

Oglądałem pierwszy odcinek. Jak dla mnie Marcin wypadł rewelacyjnie. Trzymam z niego kciuki, wysyłam SMS-y i tak będzie do końca. Co by nie było, jesteśmy przyjaciółmi z jednej branży, więc musimy się trzymać, bo jak nie my, to kto – mówi agencji Newseria Lifestyle wokalista.

Lider grupy Weekend nie odrzuca również możliwości występu w trzeciej edycji programu.

Nie mówię nie. Jeżeli zostanę zaproszony i dam radę poukładać wszystkie sprawy, to pewnie wezmę udział – dodaje muzyk.

Nowa edycja „Tańca z Gwiazdami” na ekrany telewizorów powróciła 7 marca tego roku. Natomiast pierwszy odcinek programu „Disco Star” można było zobaczyć 22 marca.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.