Newsy

Sandra Kubicka: Dopóki nie będę miała swoich perfum, nie uważam się za gwiazdę

2020-01-24  |  06:24

Po zakończeniu programu „Taniec z gwiazdami” Sandra Kubicka nie zwalnia tempa i angażuje się w różne przedsięwzięcia. Modelka zaprojektowała już autorską kolekcję ubrań dla znanej marki. Zdradza, że jej największym marzeniem byłoby stworzenie własnej linii perfum.

Dzięki udziałowi w „Tańcu z gwiazdami” Sandra Kubicka zdobyła dużą popularność i zyskała grono wiernych fanów. Tym samym udało jej się dotrzeć aż do półfinału tanecznych zmagań. Modelka bardzo spodobała się również władzom stacji Polsat. Dlatego też została jedną z jurorek konkursu Miss Supranational 2019. Poprowadziła również galę finałową.

– Naprawdę fajnie mi się pracuje w telewizji. W Polsacie jest fajna atmosfera, więc mam nadzieję, że pójdę gdzieś dalej – mówi agencji Newseria Lifestyle Sandra Kubicka.

Kubicka próbuje swoich sił również jako projektantka. W jej pierwszej autorskiej kolekcji – „Sugarfree x Sandra Kubicka” – są eleganckie kreacje wieczorowe w wersji maxi lub mini, sukienki casualowe, a także coś dla fanek biznesowych stylizacji – dobrze skrojone damskie garnitury w modnej kolorystyce.

– Projektuję teraz i mam nadzieję, że to też pójdzie fajnie. Mam jeszcze kilka pomysłów, co bym jeszcze w życiu chciała zrobić, bo jestem jak człowiek orkiestra. Bardzo lubię być w  trakcie czegoś, nie mogę po prostu usiąść i nic nie robić, bo wtedy zaczynam się martwić, że mi coś w życiu nie wychodzi. Dlatego im więcej tych projektów mam, tym lepiej, a jak ich nie mam, to je sobie wymyślam – mówi Sandra Kubicka.

Modelka zdradza więc pomysł na kolejny projekt. W pewnym sensie będzie to spełnienie jej marzeń z dzieciństwa.

– Zawsze marzyłam o swoich perfumach, więc chciałabym jeszcze je wypuścić. Jak byłam małą dziewczynką, jak dorastałam, to pamiętam, że kupowałam perfumy Jennifer Lopez, bo była moją idolką – jak ona się ruszała, jak śpiewała, jak wyglądała. Mówiłam wówczas, że jesteś gwiazdą wtedy, kiedy masz swoje perfumy, więc dopóki nie będę miała swoich perfum, nie uważam się za gwiazdę – mówi.

W 2016 roku Sandra Kubicka znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia 50 najseksowniejszych Polek magazynu „CKM”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.