Newsy

Sarsa: czasami mam nastrój na bez rogów, a czasami ten temperament jest bardziej podkręcony i trzeba pokazać to na zewnątrz

2019-03-04  |  06:03

Wokalistka chętnie eksperymentuje ze swoim wizerunkiem scenicznym, bo jak podkreśla, zmiany są wpisane w zawód artysty. Nieustannie trzeba poszukiwać zarówno nowych inspiracji i muzycznych ścieżek, jak i pomysłu na oryginalny wygląd. Wokalistka tłumaczy, że każda fryzura, którą prezentuje, odzwierciedla jej charakter i nastrój. Czasem więc rogi ustępują miejsca na przykład romantycznym lokom.

Sarsa uspokaja wszystkich fanów, że jej dotychczasowy znak rozpoznawczy, czyli rogi splecione z włosów, w najbliższym czasie nie znikną, jednak raz na jakiś czas może się zdarzyć tak, że zrezygnuje z ekstrawaganckiej fryzury na rzecz bardziej stonowanych upięć.

– Czasami mam po prostu nastrój na bez rogów, a czasami ten temperament jest bardziej podkręcony i trzeba pokazać to na zewnątrz. Jak przychodzę do mediów czy wychodzę na scenę, to jestem jakimś bodźcem, jakimś środkiem wyrazu, więc to, jak wyglądam, ma być jakąś informacją – mówi agencji Newseria Lifestyle wokalistka.

Sarsa tłumaczy, że metamorfozy są wpisane w zawód artysty. Scena zobowiązuje do tego, by prezentować się na niej ekstrawagancko i oryginalnie, na co dzień jednak można pozwolić sobie na luźne stylizacje i mniej wymagające fryzury. Zdaniem wokalistki czasem trzeba nieco zwolnić tempo i załapać oddech, by nabrać sił na kolejne wyzwania.

– Praca twórcza potrafi zabrać cały tydzień z życia, i kolejny, i kolejny spędzony w studio. Jestem natomiast za tym, żebyśmy trochę bardziej wdrażali taki slow styl życia. Myślę, że to wkrótce stanie się bardzo na czasie, bo wszyscy jesteśmy turbo zmęczeni tym ściganiem się, tym hejtowaniem, tym wszystkim, co jest po prostu złe, co wpływa destrukcyjnie na nas, na nasze zdrowie, więc staram się wyznaczać taki trend. Trochę spokojnie, po ludzku, można wrócić do korzeni, kiedy to się ludzie spotykali, rozmawiali przy herbacie, tak po prostu, normalnie – mówi Sarsa.

Niedawno wokalistka zaprezentowała singiel „Carmen”, zapowiadający jej trzeci studyjny album, który ukaże się w maju. To jedno z najbardziej wyczekiwanych wydawnictw 2019 roku. Artystka w dalszym ciągu stawia na żywą instrumentację, a jej produkcje znacząco wyróżniają się na tle dokonań innych artystów na polskim rynku muzycznym.

– Nie rezygnuję z aktywności, bo póki jest zdrowie, to sobie nie wyobrażam, co mogłabym innego robić. Muszę dalej tworzyć i co jest dla mnie najpiękniejsze, to to, że znowu gdzieś tam pojawiają się artyści, których bardzo cenię, szanuję i którzy chcieliby ze mną pracować, więc chcę dla nich tworzyć również. Mój album jest zamknięty, ale praca twórcza czeka – mówi Sarsa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.