Newsy

Światowe gwiazdy noszą bransoletki od Anny Wendzikowskiej

2013-11-13  |  12:12
Anna Wendzikowska odniosła sukces w projektowaniu bransoletek. Jej firma "Wendy" coraz prężniej się rozwija, a biżuterię od Polki noszą między innymi Jennifer Lawrence, Gwyneth Paltrow oraz wiele polskich gwiazd.

Dziennikarka pierwszą bransoletkę zaprojektowała dla siebie, bo nie mogła znaleźć w sklepach idealnej biżuterii. Zaraz potem zaczęła projektować dla innych.

Odbiór jest bardzo pozytywny. Gdy jestem gdzieś na wywiadach, to dziennikarki zagraniczne pytają, co to za biżuteria – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka tłumaczy, że propozycja jej firmy jest skierowana dla klientów wymagających, ale i lubiących zaszaleć. Wendzikowska chce rozszerzyć działalność firmy na skalę światową.

Chciałabym, żeby firma wypłynęła na szersze wody, trochę się więc od niej dystansuję. Coraz więcej jest osób, które od strony designu się tym zajmują. Coraz więcej projektów powstaje za granicą i mam nadzieję, że to będzie coraz większy projekt. Więc teraz robimy stronę anglojęzyczną i zobaczymy jak to będzie wyglądało na rynku poza Polską – tłumaczy Wendzikowska.

W Polsce, projekty Wendzikowskiej noszą między innymi Agnieszka Cegielska, Kasia Zielińska, Karolina Gorczyca, Weronika Książkiewicz, Ania Popek i Beata Sadowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.