Newsy

Łukasz Kędzior: Telewizja zawsze była mi bliska. W tę stronę chciałbym pójść

2017-08-07  |  06:42
Mówi:Łukasz Kędzior
Funkcja:autor bloga modowo-showbiznesowego LukeBook.pl
  • MP4
  • Autor popularnego bloga ma nadzieję na pracę w telewizji. Chciałby się zajmować tematyką show-biznesową, m.in. relacjami z wydarzeń towarzyskich. Nie myśli natomiast o karierze aktorskiej lub w modelingu, głównie z powodu zamiłowania do jedzenia. 

    Łukasz Kędzior od 2015 roku jest autorem bloga o tematyce modowej i show-biznesowej, który zyskuje coraz większą popularność. Obecnie na Facebooku lubi go ponad 11 tys. internautów, na Instagramie natomiast blisko 35 tys. Autor twierdzi, że światem gwiazd zainteresował się już jako nastolatek, moda natomiast jest nieodłącznym elementem show-biznesu. Pomysł na założenie bloga narodził się, gdy Łukasz Kędzior pracował w magazynie lifestyle'owym i przeprowadzał wywiady z gwiazdami. Już wówczas wiedział jednak, że jego blog musi się wyróżniać na tle konkurencji, by przebić się na rynku.

    To były długie wywiady, mogłem faktycznie poznać te gwiazdy, złapałem z nimi dobry kontakt, chciałem robić coś wokół tych gwiazd, a moda to coś, co interesowało mnie od dłuższego czasu. Chciałem to połączyć, stąd mój blog, który porusza się w wydarzeniach towarzyskich, ale też wokół mody – mówi bloger agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Autor bloga LukeBook.pl ma jednak konkretną wizję swojej przyszłej kariery zawodowej.

    Telewizja zawsze była blisko mnie, robiłem dość dużo materiałów z wydarzeń towarzyskich, w tę stronę chciałbym pójść – mówi Łukasz Kędzior.

    Za polską ikonę stylu bloger uważa Małgorzatę Sochę, która błyskawicznie wróciła do formy po urodzeniu drugiego dziecka. Docenia również stylizacje Małgorzaty Kożuchowskiej, od lat uważanej przez modowych ekspertów za jedną z najlepiej ubranych i stylowych polskich gwiazd. Każde jej pojawienie się na czerwonym dywanie wzbudza wiele komentarzy – ostatnio po pokazie Dawida Wolińskiego, na którym aktorka zaskoczyła zupełnie nową fryzurą.

    Małgosia trochę zapuściła włosy, grzywka była szeroko komentowana, natomiast Gosia zawsze wygląda świetnie. Lubię rockowy, trochę offowy styl, podoba mi się Londyn, lubię styl Mai Sablewskiej – mówi Łukasz Kędzior.

    Bloger miesięcznie publikuje kilkanaście artykułów, bywa również na blisko dwustu imprezach rocznie. W lipcu znalazł jednak czas na krótkie wakacje, które spędził na bardzo lubianej przez gwiazdy greckiej wyspie Mykonos. Jest zachwycony tym miejscem, żałuje jedynie, że w tym roku nie przeżył wakacyjnej miłości.

    Wakacje sprzyjają miłości, jest ciepło, jest słońce, więcej nam się chce, rozbieramy się ze wszystkich kurtek, szalików, czapek, więc możemy inaczej spojrzeć na drugą osobę. Ja cały czas czekam na moją wakacyjną miłość – mówi Łukasz Kędzior.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.