Newsy

W nowym teledysku Natasza Urbańska wystąpi w fantazyjnych kostiumach

2014-11-05  |  06:45

Natasza Urbańska pracuje nad nowym teledyskiem. Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że spełniła w ten sposób marzenie o współpracy ze znaną polską kostiumografką Katarzyną Konieczką. W nowym klipie Urbańska pojawi się w kilku fantazyjnych strojach zaprojektowanych przez sopocką artystkę, m. in. obcisłym gorsecie w kolorze czerwonym.

Katarzyna Konieczka to światowej sławy projektantka, kostiumografka i stylistka z Sopotu. W swojej pracy łączy elementy makabry z mityczną fantastyką, baśniowością i motywami religijnymi. Jej stroje chętnie noszą takie polskie gwiazdy, jak Nergal, Doda, Justyna Steczkowska. Zasłynęła jako autorka gorsetów Dody oraz wzorowanego na obrazie Matki Boskiej Licheńskiej nakryciu głowy, które ma na sobie Justyna Steczkowska na okładce płyty XV. Natasza Urbańska przyznaje, że współpraca z ekstrawagancką artystką była jej wielkim marzeniem.

To był cały sobotni dzień na planie w studio z fantastycznymi kostiumami Katarzyny Konieczki, świetnej designerki. Bardzo się cieszę, że poznałam ją przy okazji tej współpracy. Jest fenomenalna. Kiedy zobaczyłam jej profil na Facebooku, pomyślałam sobie: „kurczę, ona nie jest Polką, to jest niemożliwe”. Ona jest fantastyczna i robi po prostu niesamowite rzeczy. To jest nasz wielki skarb narodowy, a przy tym jest ciepłą i inteligentną kobietą. Cieszę się bardzo z naszej współpracy i myślę, że efekty będą dobre – mówi Natasza Urbańska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

W teledysku Natasza Urbańska wystąpi w kilku strojach, m.in. obcisłym czerwonym gorsecie ze skóry zestawionym z awangardowym kapeluszem w tym samym kolorze. Zdjęciami z planu wokalistka pochwaliła się na swoim fanpage'u na Facebooku. Na fotografii ubrana jest w fantazyjną maskę oraz przypominający zbroję złoty gorset. Wokalistka nie korzystała z gotowych projektów Katarzyny Konieczki, cały strój został uszyty specjalnie dla niej.

Specjalnie dla mnie została stworzona maska i specjalne stylizacje. Na parę dni przed zdjęciami artystka robiła jeszcze nowe kostiumy. Przywiozła ich cały samochód i zaczęło się stylizowanie. Jestem zaszczycona, że mogłam poznać i pracować z Kasią. Mam nadzieję, że to nie był nasz ostatni raz – mówi Natasza Urbańska.

Wokalistka przyznaje, że praca nad teledyskiem była dość trudna. Nagranie miało miejsce w sobotę, a więc dzień po kolejnym odcinku programu Super STARcie.

Trudno było mi w ogóle wstać z łóżka. Po pierwsze praca nad płytą wiązała się z ogromnym stresem, po drugie miałam spuchnięte nogi, bo dzień przed nagraniem cały czas byłam w ruchu. Rano pomyślałam jednak: „dobra, teledysk, od początku, zbieramy się”, i ruszyłam do pracy – mówi Natasza Urbańska.

Wokalistka nie chce zdradzać, którą piosenkę będzie promować nowy teledysk. Ostatni klip Urbańskiej do piosenki „Rolowanie” z debiutanckiego albumu „One” spotkał się z niezbyt przychylnym odbiorem krytyków i publiczności. Mimo to stał się hitem internetu, w ciągu tygodnia od premiery przekroczył milion odtworzeń w serwisie YouTube.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.