Newsy

Weekend ma zapełniony grafik koncertów do stycznia. Zespół pracuje nad nowym singlem

2015-03-31  |  06:30

Weekend do współpracy przy nowym singlu zaprosił m.in. Marka Dutkiewicza i Romualda Lipkę. Mimo udziału wokalisty zespołu w programie „Celebrity Splash” Weekend nie przerywa trasy koncertowej muzycy mają zapełniony grafik koncertów aż do połowy stycznia 2016 roku.

– Jestem zadowolony z koncertów, które mnie czekają. Mogę się pochwalić, że najbardziej odległy termin to połowa stycznia 2016 roku. Jest więc nieźle – mówi Radosław Liszewski, lider zespołu Weekend, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalista cieszy się zwłaszcza z koncertów plenerowych, które Weekend zacznie grać wraz z nadejściem wiosny. Grafik koncertów czasem musi być jednak modyfikowany ze względu na udział Liszewskiego w programie „Celebrity Splash”. Wokalista przeszedł do kolejnego etapu show, musi być więc obecny nie tylko na nagraniach, lecz także na intensywnych treningach. Liszewski podkreśla, że udział w programie traktuje bardzo poważnie.

– Skoro podjąłem rękawicę, to staram się ze wszystkich sił. Nie daję sobie jakiejś taryfy ulgowej, tylko ćwiczę maksymalnie, staram się być najlepszym w tym, co robię. A do jakiego stanu skokowego dojdę, jak te moje skoki będą wyglądały, jak długo będę w programie, to zobaczymy. Później wracam do starego Radka, kalendarz jest zapisany i zaczynamy koncertować – mówi Radosław Liszewski.

Grupa Weekend zagra m.in. na charytatywnym koncercie w Lubawie, z którego dochód zostanie przeznaczony na leczenie chorego na nowotwór 6-letniego Bartka.

Wkrótce Radosław Liszewski wejdzie także ponownie do studia, by nagrać nowy kawałek grupy Weekend. Nowy singiel to efekt współpracy Liszewskiego z Romualdem Lipką. Były muzyk Budki Suflera już od dłuższego czasu nie krył chęci współpracy z liderem Weekendu.

– Aranżacja jest już zrobiona, tekst jest już napisany, będzie bardzo fajna, bardzo znane nazwiska przy tej piosence grzebały. Na przykład Marek Dutkiewicz, Romuald Lipko, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Ja mam to dobrze wykonać i dobrze przygotować studyjnie – mówi Radosław Liszewski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.