Newsy

Ilona Felicjańska chce zagrać u Wojciecha Smarzowskiego

2014-08-05  |  07:20

Oprócz pisania książek i powrotu do modelingu Ilona Felicjańska ma również plany aktorskie. Modelka marzy o roli u Wojciecha Smarzowskiego, reżysera „Pod Mocnym Aniołem”. Jego filmy, jak mówi, są zachwycające.

Bardzo chciałabym zagrać u Wojtka Smarzowskiego. Poznałam go ostatnio i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona jego filmami. Wielkie pokłony w jego stronę i w stronę aktorów, którzy z nim pracują – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ilona Felicjańska. – Rozmawiałam z Wojtkiem o filmie „Pod Mocnym Aniołem” i powiedziałam, że nie do końca oddaje to, co ja chcę przekazywać. Wojtek opowiada o tym, co najgorsze w uzależnieniu, a ja chcę pokazywać, że z nałogu można wyjść, dobrze wyglądać, być szczęśliwym i realizować się.

Felicjańska od lat marzy o aktorstwie, ale jak twierdzi, nie zawsze był do tego odpowiedni czas.

Był już taki moment, że dostałam rolę w serialu, ale musiałam niestety zrezygnować ze względu na mojego byłego męża. Uważam jednak, że wszystko dzieje się po coś i widocznie to nie był czas dla mnie, bo nie byłam jeszcze gotowa. Ale wszystko w moim życiu zaczyna się dość późno, więc być może aktorstwo jest jeszcze przede mną – tłumaczy modelka.

Ilona Felicjańska uważa, że polskie kino jest dobre i mamy świetnych reżyserów.

Wojciech Smarzowski i Władysław Pasikowski to nasi świetni reżyserzy, robią genialne filmy. Niestety, najbardziej głośne są filmy, które są kiepskie. Dlatego wielu ludzi uważa, że polskie kino nie jest dobre, ale ja jestem przeciwnego zdania – wyjaśnia modelka.

Ilona Felicjańska w 2010 r., będąc pod wpływem alkoholu, spowodowała wypadek samochodowy. Po tym wydarzeniu publicznie przyznała się do nałogu. Po pokonaniu uzależnienia zaczęła angażować się na rzecz walki z chorobą i opowiadać o swoich przeżyciach. Pod koniec kwietnia tego roku wydała książkę „Jak być niezniszczalną. O uzależnieniu, depresji, przemocy”, w której opowiada o chorobie i radzi, jak sobie z nią poradzić. Wróciła również do modelingu i została twarzą kampanii kosmetyków firmy Être Belle.

Więcej na temat
Gwiazdy Karolina Gilon („Miłość na bogato”): chciałabym zagrać kobietę z problemami emocjonalnymi Wszystkie newsy
2014-07-31 | 07:20

Karolina Gilon („Miłość na bogato”): chciałabym zagrać kobietę z problemami emocjonalnymi

Karolina Gilon, występująca w serialu „Miłość na bogato”, chciałaby zagrać rolę z prawdziwą fabułą – najlepiej kobiety z problemami emocjonalnymi. Wie,
Gwiazdy Ilona Felicjańska ostro o Tomaszu Jacykowie. Stylista nie przyznaje się do znajomości z modelką
2014-05-09 | 07:20

Ilona Felicjańska ostro o Tomaszu Jacykowie. Stylista nie przyznaje się do znajomości z modelką

Ilona Felicjańska przeszła ostatnio ogromną metamorfozę. Modelka ścięła i przefarbowała włosy z ciemnych na bardzo jasny blond. Felicjańska przyznaje, że odwagi do zmian
Gwiazdy Ilona Felicjańska: sesje zdjęciowe są moją największą pasją poza pracą społeczną
2014-04-29 | 07:20

Ilona Felicjańska: sesje zdjęciowe są moją największą pasją poza pracą społeczną

Ilona Felicjańska wystąpiła w sesji inspirowanej zdjęciami Kate Moss z kampanii domu mody Alexandra McQueena. Polska modelka jest wielką fanką Brytyjki. Felicjańska uwielbia sesje

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.