Newsy

Jakob Kosel: trzymałem kciuki za Karolinę Pisarek

2015-12-29  |  06:50

W finale „Top Model” Jakob Kosel kibicował Karolinie Pisarek. Jego zdaniem oboje z Radkiem Pestką zasługiwali na zwycięstwo, on jednak zawsze wspiera osoby, które nie są faworytami. Model twierdzi, że z Karoliną Pisarek świetnie się dogadywał. Dobrze też wspomina ich współpracę przy reklamie firmy Apart.

Do ostatecznej rywalizacji 5. edycji programu „Top Model” przeszło troje uczestników: Jakob Kosel, Karolina Pisarek i Radek Pestka. Po raz pierwszy w finale show znalazła się tylko jedna kobieta. Jako pierwszy odpadł Kosel, mimo że był faworytem jurorki Joanny Krupy. Model twierdzi, że po tym, jak opadły emocje, zaczął kibicować Karolinie Pisarek.

– Musze przyznać, że zacisnąłem kciuka w kieszeni za Karolinę. Zawsze jestem za słabszym, mimo że nie uważam jej za słabszą. Jestem zawsze za tym, kto nie jest faworytem – mówi Jakob Kosel agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Radek Pestka niemal od pierwszego odcinka zwracał uwagę jurorów i publiczności swoim zaangażowaniem, ambicją i pracowitością. Jakob Kosel docenia te cechy kolegi, uważa jednak, że oboje z Karoliną Pisarek mieli równe szanse na zwycięstwo. 

– Dla mnie Radziu pracował, on tę metamorfozę miał taką wyjątkową, był zawsze na pierwszych stronach gazet. Choć nie mogę powiedzieć, że górował, dla mnie oni mieli podobne szanse – mówi Jakob Kosel.

Model twierdzi, że z Karoliną Pisarek świetnie się dogadywał. Nie tylko na planie programu „Top Model”, lecz także podczas pracy przy kampanii wizerunkowej marki Apart, w której oboje wzięli udział jeszcze przed finałem programu.

Z Karolą pracowało mi się świetnie, nasze urody się połączyły, była lekka różnica wzrostu, niestety, ale tak to zrobiliśmy, że plan się skleił w całość. Dogadywaliśmy się super – mówi Jakob Kosel.

W nowej kampanii popularnej marki jubilerskiej Kosel i Pisarek reklamują kolekcję ślubną. Autorem zdjęć jest Marcin Tyszka. Model twierdzi, że praca ze słynnym fotografem była dla niego zaszczytem. Ma też nadzieję na więcej tego typu propozycji zawodowych w przyszłości.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.