Newsy

Joanna Krupa: Albo się maluję, albo w ogóle tego nie robię. Nie lubię tylko wymalowanych ust lub rzęs

2018-11-05  |  06:23

Modelka preferuje delikatny, a jednocześnie bardzo kobiecy makijaż. Zazwyczaj wybiera kosmetyki w ciepłych odcieniach i nie zapomina o konturowaniu twarzy. Ważnym elementem jej make-upu są perfekcyjnie wytuszowane rzęsy, a seksownego looku dodaje płynna, nawilżająca pomadka lub błyszczyk w pastelowym, różowym odcieniu. Przy mocno zaakcentowanych oczach i perłowym cieniu na powiekach, takie rozwiązanie sprawdza się doskonale i pasuje do wielu stylizacji.

Zdaniem Joanny Krupy makijaż powinien być dopasowany do danego typu urody. I tak blondynkom o niebieskich oczach najbardziej pasuje subtelny make-up. W tym przypadku lekkości i świeżości dodaje dobrze dobrany róż na policzkach, a rozświetlacz zapewnia piękny blask. Idealnym dopełnieniem jest pomadka lub delikatny błyszczyk.

– Mam specyficzny make-up, który lubię. Wiem, że wyglądam w nim OK i lubię się tego trzymać. Już tyle lat jestem w entertainment business, że różne make-upy robili na mnie. Miałam niebieskie eyeshadow, miałam czerwone usta. Ale lubię swoje kolory i tyle – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Krupa, modelka.

Joanna Krupa przyznaje, że nie lubi eksperymentów z makijażem. Zupełnie nie dla niej jest więc zbyt mocny, krzykliwy i przerysowany make-up, który tworzy efekt maski. Zdaniem modelki kosmetyki kolorowe mają przede wszystkim podkreślać urodę i dodawać subtelności. Podkład powinien więc być idealnie dobrany do typu karnacji i niewidoczny na skórze, co daje perfekcyjny, a jednocześnie naturalny efekt.

– Często pracuję z makijażystką, której ufam i czasami pozwalam jej, żebyśmy się trochę bawiły, ale i tak najbardziej lubię bardziej swój look. Jestem taka, że albo się maluję, albo w ogóle się nie maluję. Nie jestem taka, że muszę mieć np. rzęsy tylko wymalowane albo usta, lubię z jednego ekstremum do drugiego – mówi Joanna Krupa.

Subtelny wizaż jest dla modelki idealnym uzupełnieniem ulubionych stylizacji w kolorze pudrowego różu.

– Wiadomo, jak jest jakaś sesja zdjęciowa, to wtedy pozwalam sobie na eksperymenty, ale na jakieś eventy wolę czuć, że wyglądam jak ja, a nie, że mam jakiś crazy make-up, tak jest bardziej bezpiecznie – mówi Joanna Krupa.

We wrześniu do sprzedaży trafiła kolekcja czterech zestawów do zmysłowego makijażu ust w wersji day lub night marki Douglas. Limitowane pomadki i konturówki „Kiss Kit” swoimi nazwiskami sygnują: Joanna Krupa i Ewa Chodakowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Seriale

Farmacja

W czasie pandemii spadła akceptacja dla szczepień przeciwko innym chorobom niż COVID-19. Liczba dzieci niezaszczepionych przeciw odrze wzrosła najmocniej od 20 lat

W Polsce liczba wykonanych szczepień przeciw COVID-19 sięga już prawie 31 mln, przy czym liczba osób zaszczepionych w pełni wynosi prawie 20,3 mln. Średnio co trzeci Polak w wieku od 18 do 65 lat przyznaje, że nie zamierza się zaszczepić, a większości z nich nic nie skłoni do zmiany zdania. Niechęć do szczepień przeciw COVID-19 przełożyła się także na inne szczepionki. WHO wskazuje, że na całym świecie odnotowano największy od dwóch dekad wzrost liczby dzieci niezaszczepionych przeciwko odrze. Eksperci podkreślają, że potrzebna jest edukacja, by ponownie przywrócić zaufanie do szczepień, które przecież pomogły opanować dziesiątki chorób zakaźnych i coraz częściej wykorzystywane są także w profilaktyce nowotworowej. 

Konsument

Codziennie w Polsce używa się 3 mln plastikowych słomek. Robione ze słomy mogą być dla nich ekologiczną alternatywą

Idea zero waste oraz unijny zakaz wprowadzania m.in. jednorazowych, plastikowych rurek do napojów do obrotu skłoniły rynek do szukania alternatyw. Jedną z propozycji oferuje przedsiębiorstwo społeczne z Siemianowic Śląskich Eco Value, które wytwarza rurki ze słomy żytniej. Biosłomki są bardziej wytrzymałe niż te z papieru. Firma miesięcznie wytwarza ich ok. 1,7 mln sztuk, łącząc produkcję proekologiczną z misją społeczną. Zatrudnia bowiem przy produkcji osoby z niepełnosprawnościami.