Newsy

Joanna Krupa: Albo się maluję, albo w ogóle tego nie robię. Nie lubię tylko wymalowanych ust lub rzęs

2018-11-05  |  06:23

Modelka preferuje delikatny, a jednocześnie bardzo kobiecy makijaż. Zazwyczaj wybiera kosmetyki w ciepłych odcieniach i nie zapomina o konturowaniu twarzy. Ważnym elementem jej make-upu są perfekcyjnie wytuszowane rzęsy, a seksownego looku dodaje płynna, nawilżająca pomadka lub błyszczyk w pastelowym, różowym odcieniu. Przy mocno zaakcentowanych oczach i perłowym cieniu na powiekach, takie rozwiązanie sprawdza się doskonale i pasuje do wielu stylizacji.

Zdaniem Joanny Krupy makijaż powinien być dopasowany do danego typu urody. I tak blondynkom o niebieskich oczach najbardziej pasuje subtelny make-up. W tym przypadku lekkości i świeżości dodaje dobrze dobrany róż na policzkach, a rozświetlacz zapewnia piękny blask. Idealnym dopełnieniem jest pomadka lub delikatny błyszczyk.

– Mam specyficzny make-up, który lubię. Wiem, że wyglądam w nim OK i lubię się tego trzymać. Już tyle lat jestem w entertainment business, że różne make-upy robili na mnie. Miałam niebieskie eyeshadow, miałam czerwone usta. Ale lubię swoje kolory i tyle – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Krupa, modelka.

Joanna Krupa przyznaje, że nie lubi eksperymentów z makijażem. Zupełnie nie dla niej jest więc zbyt mocny, krzykliwy i przerysowany make-up, który tworzy efekt maski. Zdaniem modelki kosmetyki kolorowe mają przede wszystkim podkreślać urodę i dodawać subtelności. Podkład powinien więc być idealnie dobrany do typu karnacji i niewidoczny na skórze, co daje perfekcyjny, a jednocześnie naturalny efekt.

– Często pracuję z makijażystką, której ufam i czasami pozwalam jej, żebyśmy się trochę bawiły, ale i tak najbardziej lubię bardziej swój look. Jestem taka, że albo się maluję, albo w ogóle się nie maluję. Nie jestem taka, że muszę mieć np. rzęsy tylko wymalowane albo usta, lubię z jednego ekstremum do drugiego – mówi Joanna Krupa.

Subtelny wizaż jest dla modelki idealnym uzupełnieniem ulubionych stylizacji w kolorze pudrowego różu.

– Wiadomo, jak jest jakaś sesja zdjęciowa, to wtedy pozwalam sobie na eksperymenty, ale na jakieś eventy wolę czuć, że wyglądam jak ja, a nie, że mam jakiś crazy make-up, tak jest bardziej bezpiecznie – mówi Joanna Krupa.

We wrześniu do sprzedaży trafiła kolekcja czterech zestawów do zmysłowego makijażu ust w wersji day lub night marki Douglas. Limitowane pomadki i konturówki „Kiss Kit” swoimi nazwiskami sygnują: Joanna Krupa i Ewa Chodakowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Zdrowie

Kinga Zawodnik: Widziałam cierpienie osób chorych na raka z bliska. Mój tata niedawno zmarł na nowotwór

Prowadząca program TVN Style „Dieta czy cud?” zwraca uwagę, że regularne i kompleksowe badania specjalistyczne mogą uratować życie. Umożliwiają bowiem dokładną kontrolę stanu zdrowia i – w razie jakichkolwiek nieprawidłowości – szybką reakcję. Kinga Zawodnik zachęca także do wykonywania profilaktycznego samobadania piersi, dzięki któremu możliwe jest wczesne wykrycie choroby nowotworowej. Tłumaczy, że wie, jak ważne w przypadku raka jest natychmiastowe podjęcie leczenia, ponieważ jej tata zmagał się z nim przez długi czas.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Siostry ADiHD: Chcemy stworzyć kolejny wspólny biznes i wiemy, że się w nim dogadamy. Do tej pory wiele wspólnie osiągnęłyśmy

Milena i Ilona Krawczyńskie lubią ze sobą współpracować i nie wyobrażają sobie odrębnych ścieżek zawodowych. Łączy je niezwykle silna więź. Wiedzą, że jako siostry zawsze mogą na siebie liczyć, choć czasem mają zupełnie różne zdania na jakiś temat. Wspierają się nawzajem, są wobec siebie lojalne i mają świadomość, że razem mogą dużo więcej.

Muzyka

Agnieszka Hyży: Branża eventowa mocno odczuła pandemię i pewnie długo będzie się odbudowywać. Organizatorzy nadal nie chcą brać odpowiedzialności za duże wydarzenia

Dziennikarka przyznaje, że pandemia koronawirusa znacząco osłabiła branżę eventową. Znaczna część społeczeństwa nadal boi się uczestniczyć w imprezach i wydarzeniach kulturalnych. Ludzie w obawie przed zarażeniem unikają tłumnych zgromadzeń. Ponadto izolacja pokazała im, że mogą spędzić czas inaczej niż dotychczas – na przykład odpoczywając na łonie natury. Agnieszka Hyży w ostatnich miesiącach skupiła się na pracy i udoskonalaniu wirtualnego wydawnictwa How2, którego jest prezesem.

Regionalne - Dolnośląskie

Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż w sezonie 2019. Miasto w kampaniach zachęca turystów do przyjazdu i realizacji bonu na wakacje w Polsce

– Obłożenie atrakcji turystycznych, restauracji i barów kształtuje się między 45 a 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – mówi Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Promocja miasta w okresie lockdownu bazowała na wirtualnych spacerach, które obejrzało ponad milion widzów, a obecnie do odwiedzenia Wrocławia mają zachęcać turystów kolejne kampanie skierowane nie tylko do Polaków, ale także do Niemców i Czechów.