Newsy

Joanna Krupa: Przez cały rok stosuję samoopalacz. Biała skóra nie wygląda tak ładnie jak opalona

2016-05-30  |  06:55

Modelka nie przepada za bladą, nieopaloną skórą. Twierdzi, że w jej przypadku ubrania znacznie lepiej wyglądają, gdy ciało jest opalone. Dlatego przez cały rok stosuje samoopalacz.

Ciało to dla Joanny Krupy narzędzie pracy, dlatego dba o nie przez cały rok, nie tylko przed nadchodzącym latem. By utrzymać smukłą sylwetkę minimum dwa razy w tygodniu ćwiczy na siłowni. Modelka nie zapomina także o pielęgnacji skóry.

– Używam samoopalacza przez cały rok, czy zima, czy lato, obojętnie, jaka jest pora roku – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda korzysta też z usług kosmetyczki, która raz w tygodniu odwiedza ją w domu i wykonuje zabieg samoopalający. Modelka twierdzi, że w jej przypadku ubrania lepiej się prezentują na opalonej skórze.

– Biała skóra nigdy tak ładnie nie wygląda, chociaż ja jestem biała jak ściana, jak jestem nieopalona – mówi Joanna Krupa.

Modelka ma także sprawdzone triki, które ukrywają zmęczenie lub brak makijażu. W takich przypadkach upina włosy wysoko do góry oraz zakłada okulary przeciwsłoneczne, które skutecznie zasłaniają oczy.

– Nawet jak paparazzi cię złapie, to i tak nie widać, czy jesteś zmęczona, czy niezmęczona, bo masz okulary – mówi Joanna Krupa.

Gwiazda twierdzi, że gdy nie nakłada makijażu, nigdy nie wychodzi z domu bez okularów przeciwsłonecznych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.