Newsy

Kamil Pawelski (Ekskluzywny menel) spędzi sylwestra w wąskim gronie przyjaciół na Mazurach

2015-12-28  |  06:50

Bloger nie chce hucznie świętować sylwestra. Ostatnią noc tego roku spędzi w wąskim gronie przyjaciół na Mazurach. W 2016 roku planuje dalej rozwijać swojego bloga oraz działać w sferze męskiej pielęgnacji.

Kamil Pawelski pochodzi z Gołdapi, małej miejscowości w województwie warmińsko-mazurskim. Od 10 lat mieszka w Warszawie, ale chętnie wraca w rodzinne strony, by cieszyć się spokojem i pięknem przyrody. W tym roku w Gołdapi organizuje sylwestra dla grupy bliskich znajomych. Bloger nie planuje hucznej imprezy, a raczej spokojne spotkanie przy kominku w wąskim gronie.

– Robimy sobie dres party, bo nie mamy ciśnienia w ogóle na to, żeby spędzać sylwestra w specjalnych klimatach – mówi Kamil Pawelski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Bloger ma już plany na nadchodzący 2016 rok. Przede wszystkim zamierza dalej rozwijać bloga o nazwie Ekskluzywny Menel, który na Facebooku ma obecnie ponad 120 tys. fanów. Na blogu Pawelski dzieli się z czytelnikami swoimi propozycjami stylizacji na każdą okazję.

– Mam kilka pomysłów, które chodzą mi po głowie, i gdzieś staramy się w tym kierunku podążać, więc wierzę, że ten temat szeroko rozumianego menelstwa będzie coraz szerzej rozprzestrzeniał się w naszym kraju – mówi Kamil Pawelski.

Bloger twierdzi, że na razie nie zamierza wypuszczać na rynek produktu sygnowanego własnym nazwiskiem. Zamierza skupić się na prowadzeniu bloga i działaniu w sferze kosmetyków dla mężczyzn. Chce bowiem nadal przekonywać mężczyzn, że pielęgnacja skóry i dbałość o wygląd nie jest wyłączną domeną kobiet.

– Chciałabym cały czas akcentować, że dbanie o siebie wcale nie musi być niemęskie. Zajmując się tymi tematami, nieustanni podkreślam, że to jest istota mężczyzny dzisiejszych czasów – mówi Kamil Pawelski.

Od kilku miesięcy bloger jest ambasadorem marki ZEW for men, produkującej kosmetyki do pielęgnacji wyłącznie dla mężczyzn.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.