Newsy

Kamila Szczawińska: Skóra w samolocie szybko się wysusza. Zawsze po 2–3 godzinach lotu oczyszczam sobie skórę i wklepuję krem

2016-03-30  |  07:05

Modelka nawet w podróży nie rezygnuje z pielęgnacji skóry. Zawsze ma przy sobie płyn micelarny i krem nawilżający chroniący cerę przed przesuszeniem. Kamila Szczawińska jest miłośniczką kosmetyków w wersji mini, które nie zajmują dużo miejsca w walizce.

Obowiązki zawodowe sprawiają, że Kamila Szczawińska bardzo dużo podróżuje. Niekiedy w samolocie spędza nawet kilkanaście godzin, co ma niekorzystny wpływ na jej skórę. Dlatego modelka nigdy nie wyrusza w podróż bez silnie nawilżającego kremu i płynu micelarnego.

Zawsze po 2–3 godzinach oczyszczam sobie skórę i aplikuję krem, niestety, w samolocie jest klimatyzacja i skóra się bardzo szybko wysusza mówi Kamila Szczawińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka jest zachwycona nową ideą kosmetyków zminiaturyzowanych, które idealnie wpisują się w jej potrzeby, zarówno podczas podróży, jak i na co dzień. Produkty typu beauty to go pozwalają bowiem zaoszczędzić miejsce nie tylko w walizce, lecz także w noszonej codziennie torebce. Dotychczas Szczawińska, jako młoda mama, musiała rezygnować z własnych kosmetyków na rzecz produktów do pielęgnacji dzieci.

W mojej torebce zazwyczaj większość rzeczy należy do dzieci. Jakieś mokre chusteczki, ubranie na przebranie, butelki z piciem, jedzenie i tak naprawdę niewiele miejsca zostaje na moje rzeczy i na moje kosmetyki – przyznała Kamila Szczawińska podczas konferencji inaugurującej wprowadzenie nowej strefy Beauty to go w perfumeriach Sephora.

Teraz modelka stale ma przy sobie swoje ulubione kosmetyki. W jej minikosmetyczce znajduje się zawsze: mały płyn micelarny do demakijażu, mały krem nawilżający do twarzy, mały bronzer, rozświetlacz, minimaskara, szczoteczka do brwi, dwa rodzaje szminek – ciemniejsza i jaśniejsza, oraz balsam do ust. Gwiazda nie używa żywych kolorów do makijażu, z wyjątkiem szminek. Jej ulubione odcienie to czerwień wpadająca w róż oraz pudrowy róż Marca Jacobsa.

– Od półtora roku używam tylko tego koloru, mam obsesję na punkcie tej szminki, wykupiłam już kilka do przodu, więc jakby zdecydowali się wycofać ją ze sklepu, to mam na zapas mówi Kamila Szczawińska.

Modelka lubi minimalistyczny makijaż w stonowanych kolorach. Nie kupuje zbyt wielu kosmetyków kolorowych, przywiązuje natomiast dużą wagę do pielęgnacji skóry. Śledzi nowe trendy w tym zakresie i chętnie wypróbowuje nowe produkty. Do jej ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych należą kremy firmy StriVectin.

– Wprowadzili teraz bardzo fajne nowe maseczki całonocne – bardzo nawilżające i bardzo odżywiające skórę. Poza tym lubię też firmę Origins. Ona też ma przewspaniałe maseczki nawilżające – mówi Kamila Szczawińska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.