Newsy

Czerwone usta to wizytówka kobiety sukcesu

2014-01-30  |  06:40
Wizerunek jest ważnym czynnikiem w budowaniu kariery w biznesie. Kobiety na wyższych stanowiskach mogą podkreślić swoją pozycję w pracy, stosując jeden prosty a skuteczny trick – wyraźnie podkreślone usta. Poza tym makijaż typowej bizneswoman to przede wszystkim nieskazitelna cera i zawsze pomalowane rzęsy.

Świat biznesu to często pole do pokazania siły, gdzie wygląd, obok wiedzy i umiejętności, też pełni ważną rolę. Perfekcyjny makijaż, który podkreśli atuty kobiet, może skutecznie dodać im pewności siebie w pracy.

Najważniejsza w makijażu biznesowym jest cera. W zależności od rodzaju skóry zaleca się stosowanie podkładu rozświetlającego lub matującego.

Podkład należy dobierać bardzo skrupulatnie. Zachęcamy, by klientki testowały 2-3 konsystencje zanim wybiorą ten właściwy   mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paweł Borkowski, wizażysta Douglas.

Perfekcyjna cera to również podkreślone przy pomocy bronzera rysy twarzy. Panie, które nie są przekonane do tego kosmetyku zawsze mogą użyć delikatniejszego różu.

Makijaż oka również jest istotnym elementem wizerunku kobiet, jednak w stylizacjach do pracy powinien być on stonowany. Nie powinno się zapominać o pomalowaniu rzęs, ale w pracy wystarczy, jak na powiekach znajdzie się delikatny, cielisty cień.

Dla kontrastu, subtelny makijaż oka warto przeciwstawić wyraźnemu kolorowi na ustach.

  Usta to taka wisienka na torcie. Każda kobieta może nałożyć sobie pomadkę w odcieniu czerwieni, dlatego też zachęcamy wielokrotnie panie, aby korzystały jednak z tego looku mocnych ust   tłumaczy Paweł Borkowski.

Perfekcyjny makijaż ust, szczególnie jeśli jest on w intensywnym kolorze, dopełnia się konturówką i poprzez nałożenie pomadki ochronnej przed użyciem szminki. Warto jednak pamiętać, że o ile na intensywny kolor ust w pracy mogą pozwolić sobie panie z wysoką pozycją, tak u kobiet na niższych stanowiskach czerwona szminka mogłaby zostać uznana za nietakt. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.