Mówi: | Paweł Borkowski |
Funkcja: | wizażysta |
Firma: | Douglas |
Czerwone usta to wizytówka kobiety sukcesu
Świat biznesu to często pole do pokazania siły, gdzie wygląd, obok wiedzy i umiejętności, też pełni ważną rolę. Perfekcyjny makijaż, który podkreśli atuty kobiet, może skutecznie dodać im pewności siebie w pracy.
Najważniejsza w makijażu biznesowym jest cera. W zależności od rodzaju skóry zaleca się stosowanie podkładu rozświetlającego lub matującego.
– Podkład należy dobierać bardzo skrupulatnie. Zachęcamy, by klientki testowały 2-3 konsystencje zanim wybiorą ten właściwy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paweł Borkowski, wizażysta Douglas.
Perfekcyjna cera to również podkreślone przy pomocy bronzera rysy twarzy. Panie, które nie są przekonane do tego kosmetyku zawsze mogą użyć delikatniejszego różu.
Makijaż oka również jest istotnym elementem wizerunku kobiet, jednak w stylizacjach do pracy powinien być on stonowany. Nie powinno się zapominać o pomalowaniu rzęs, ale w pracy wystarczy, jak na powiekach znajdzie się delikatny, cielisty cień.
Dla kontrastu, subtelny makijaż oka warto przeciwstawić wyraźnemu kolorowi na ustach.
Perfekcyjny makijaż ust, szczególnie jeśli jest on w intensywnym kolorze, dopełnia się konturówką i poprzez nałożenie pomadki ochronnej przed użyciem szminki. Warto jednak pamiętać, że o ile na intensywny kolor ust w pracy mogą pozwolić sobie panie z wysoką pozycją, tak u kobiet na niższych stanowiskach czerwona szminka mogłaby zostać uznana za nietakt.
Czytaj także
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-03: Mateusz Banasiuk: Część mojej rodziny za sprawą armii Andersa wylądowała w RPA. Dla mojego ojca chrzestnego film o bitwie pod Monte Cassino ma sentymentalny wymiar
- 2023-12-07: Leszek Lichota: Zagrałem w filmie „Czerwone maki” opowiadającej o bitwie o Monte Cassino. Produkcja ta ma szansę być dużym wydarzeniem
- 2023-07-11: Tatiana Sosna-Sarno: Zawsze lubiłam ryzykować, miałam w życiu kilka firm. Kiedy nie grałam, to odzywały się we mnie smykałki biznesowe
- 2023-06-14: Katarzyna Butowtt: Nie nadawałam się do prowadzenia agencji modelek. Mój biznes był przejrzysty, ale klienci stosowali metody, do których nie chciałam się naginać
- 2022-02-01: Remigiusz Mróz: Scenariusze do ekranizacji serii „W kręgach władzy” są gotowe, obsada jest w trakcie kompletowania i myślę, że w tym roku uda się już wejść na plan filmowy
- 2022-02-03: Polskie firmy czekają nowe realia rynku pracy i rekordowa konkurencja o wykwalifikowane kadry. Niewiele z nich ma jednak gotową strategię HR
- 2022-01-17: Dr Mateusz Grzesiak: Brak umiejętności zarządzania to jeden z głównych grzechów polskich przedsiębiorców. Firmy nie myślą o rozwoju i nie dbają o swoją markę
- 2021-10-13: Karolina Pilarczyk: Nie jestem osobą, która spędza godziny przed lustrem. Wieczorowy makijaż na wielkie wyjścia zajmuje mi 15 minut
- 2021-10-01: Karolina Pilarczyk: W czasie pandemii musiałam nauczyć się malować i czesać. Nagle dresy stały się seksowną stylizacją
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.