Newsy

Karolina Malinowska: skoro my, kobiety, mamy narzędzia do makijażu, to szkoda by było ich nie wykorzystać

2016-10-14  |  06:50

Modelka jest zwolenniczką delikatnego i stonowanego makijażu. Lubi podkreślać oczy, głównie poprzez staranne wytuszowanie rzęs. Jej zdaniem taki makijaż pasuje każdej kobiecie.

Karolina Malinowska na co dzień nie stosuje pełnego makijażu. Uważa, że jako 33-latka jest jeszcze w wieku, w którym nie musi się mocno malować, by wyglądać promiennie i młodo. Nie oznacza to jednak, że nie lubi makijażu. Jej zdaniem każda twarz wygląda lepiej, gdy delikatnie podkreśli się oko lub usta makijażem.

– Skoro my, kobiety, mamy takie różne narzędzia, to szkoda by było ich nie wykorzystać – powiedziała Karolina Malinowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle podczas Sephora Trend Report.

Modelka stosuje bardzo delikatny makijaż w stonowanych odcieniach. Lubi podkreślać policzki oraz oczy. W makijażu, zarówno codziennym, jak i wieczorowym, zawsze akcentuje tylko jedną część twarzy, najczęściej oczy.

– Dobrze podkreślone, ładne, mieniące się oko z perfekcyjnie wytuszowanymi rzęsami to jest to, co pasuje do każdej kobiety i w każdym makijażu powinno być bardzo mocno podkreślone – mówi Karolina Malinowska.

Gwiazda śledzi sezonowe trendy w makijażu, nie podąża jednak za nimi bezrefleksyjnie. Jej zdaniem klucz do sukcesu, jakim jest dobry wygląd, jest umiar i umiejętność dopasowania trendów do własnej urody i osobowości. Z nowości proponowanych na sezon jesieńzima 2016/2017 modelce najbardziej spodobał się trend akcentujący oczy. Na czasie będą smoky eyes, jednak z większym naciskiem na dolną powiekę.

– To nie jest sezon dla nieśmiałych, ani jeżeli chodzi o makijaż, ani jeżeli chodzi o modę. Powracają lata 90. dosyć wyraźne w swojej formie. Ale to chyba fajne, bo zawsze szalejemy modowo latem, a tutaj jesień i zima przychodzą, kłaniają się i mówią: „dzień dobry, szykujemy dla was specjalny karnawał” – mówi Karolina Malinowska.

Drugim trendem na ten sezon są mocne, wyraziste usta. Wizażyści proponują pomadki w głębokich odcieniach bordo, czerwonego wina, burgunda, fuksji, a nawet zieleni, w matowym lub półmatowym wykończeniu.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.