Newsy

Katarzyna Zielińska: Uczę innych, żeby się cieszyli z tego, że ktoś jest piękny

2014-01-07  |  09:40
Katarzyna Zielińska surowo ocenia polską mentalność. Aktorka, którą Agnieszka Szulim oskarżyła o brak dystansu do siebie, nie akceptuje także tego, co dzieje się w polskich mediach. 

W 2013 roku Zielińska pojawiała się w mediach wielokrotnie. Głównie w związku ze ślubem aktorki z finansistą Wojciechem Domańskim, na którym pojawiło się wiele polskich gwiazd. Suknia ślubna Katarzyny Zielińskiej zaprojektowana przez Gosię Baczyńską, została wówczas skrytykowana przez znane polskie stylistki. 

Uczę innych, żeby się cieszyli właśnie, że ktoś jest piękny. Trzeba się z tego cieszyć, a nie podkładać nogi i od razu szukać czegoś w czymś - mówi Katarzyna Zielińska agencji Newseria Lifestyle. Ja rozumiem, że zły news dobrze się klika. 

Wiele publikacji dotyczących Katarzyny Zielińskiej pojawiło się także po występie Agnieszki Szulim w talk-show „20 m2 Łukasza”. Dziennikarka zarzuciła aktorce brak dystansu do siebie. Swoją opinię oparła na opinii fotoreportera, który w programie Szulim „Na językach” nazwał Zielińską „królową focha”. Po emisji programu o mało nie stracił pracy w agencji.  

Potrafimy wbijać szpilki takimi właśnie negatywnymi komentarzami. Tak łatwo jest wcisnąć enter i zamieścić jakąś niepochlebną opinie na czyjś temat. Polacy to uwielbiają. Natomiast jakby tak wchodzić z butami w życie tych, co piszą to wszystko, którzy wchodzą nam z tymi aparatami do życia, to by sami byli źli na tę sytuację i już nie byłoby im tak fajnie ubolewa aktorka.

Katarzyna Zielińska zdobyła największą popularność rolą w serialu „Barwy Szczęścia”, gdzie kreuje postać lubianej przez widzów Marty Walawskiej. W tym roku aktorkę zobaczymy w nowej roli, w serialu „To nie koniec świata” u boku Krystiana Wieczorka i Karoliny Gorczycy. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.