Newsy

Kolacja z Karoliną Szostak i Mateuszem Borkiem wystawiona na licytację w portalu aukcyjnym. Spotkanie odbędzie się w ekskluzywnej restauracji Modesta Amaro

2015-01-27  |  07:00

Kolacja z gwiazdami telewizji Polsat Sport w jednej z najlepszych polskich restauracji trafiła na aukcję organizowaną przez fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy. W licytacji wieczoru w towarzystwie Karoliny Szostak i Mateusza Borka można brać udział do 6 lutego. Dochód z aukcji zostanie przeznaczony na pomoc dla potrzebujących dzieci.

Bal Dziennikarzy odbędzie się 7 lutego 2015 roku w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej. Na scenie wystąpią Ewa Bem, Poparzeni Kawą Trzy, Mrozu i Areta Chmiel. Gospodarzami wieczoru będą Agata Młynarska, Kinga Rusin i Maciej Dowbor. Podczas imprezy odbędzie się aukcja przedmiotów podarowanych fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. Na Allegro już teraz trwają licytacje, z których dochód przeznaczony zostanie na potrzeby dzieci pokrzywdzonych przez los. Na aukcji kupić można m.in. koszulkę piłkarską Jarosława Kreta, śniadanie w towarzystwie Doroty Wellman i Marcina Prokopa, oraz kolację z Karoliną Szostak i Mateuszem Borkiem.

Absolutnie jest to przyjemność. Fajne jest to, że możemy pomóc komuś tym, że z kimś innym miło spędzimy wieczór, że będziemy rozmawiali i będziemy kosztowali pyszne jedzenie. Takie akcje są bardzo miłe, dlatego w miarę możliwości i czasu staram się brać w nich udział. Uważam, że jeśli mogę w ten sposób pomóc, to jak najbardziej powinnam mówi Karolina Szostak w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Spotkanie z Karoliną Szostak i Mateuszem Borkiem odbędzie się w Atelier Amaro. Gwiazdy wybrały trzy ewentualne terminy w marcu, a konkretną datę ustali zwycięzca licytacji. Karolina Szostak przyznaje, że będzie to pierwszy tego typu wieczór w jej życiu. Gwiazda telewizji Polsat Sport nie stresuje się jednak, ponieważ najważniejszy jest dla niej szczytny cel, jakim jest pomoc potrzebującym dzieciom. Otuchy dodaje jej także fakt, że w kolacji weźmie udział także jej wieloletni kolega z pracy Mateusz Borek.

– Decyzja padła na Mateusza, akurat może ze względu na to, że najwięcej pytań było też o spotkanie z Mateuszem, bo on jest atrakcyjny dla mężczyzn również pod względem piłkarskim, bokserskim, ma tyle pasji i tyle różnych zainteresowań. Poza tym my też się chyba dobrze dogadujemy. Już widzę po wpisach na portalach społecznościowych, że część ludzi mówi: „A, ja bym wolał tylko z Karoliną”. A ktoś inny pisze: „A ja bym wolał tylko z Mateuszem”. Odpisałam oczywiście, że ja będę po prostu towarzyszyła Mateuszowi, jeśli ktoś uważa, że tylko z nim będzie mógł porozmawiać. Ale myślę, że usiądziemy we trójkę i będzie to naprawdę miły wieczórmówi Karolina Szostak.

Dla dziennikarki nie ma znaczenia, czy zwycięzcą licytacji okaże się kobieta czy mężczyzna. Najważniejszy jest dla niej charytatywny cel i możliwość spędzenia miłego wieczoru. Licytacja potrwa do 6 lutego 2015 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.