Newsy

Anna Lewandowska chce zmienić złe nawyki żywieniowe Polaków. Na rynek trafiła jej debiutancka książka

2014-10-30  |  13:10

Anna Lewandowska liczy, że zmieni złe nawyki Polaków. W swej debiutanckiej książce: „Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską” namawia do uprawiania sportu i propaguje zdrowe odżywianie.

Publikacja żony piłkarza Roberta Lewandowskiego, łączy walory książki i albumu. Autorka, będąca m.in. trenerką fitness i dietetyczką omawia tam i ilustruje ćwiczenia oraz potrawy, które pomogą w utrzymaniu ładnej sylwetki i dobrej kondycji. I wbrew pozorom nie jest to książka skierowana wyłącznie do kobiet.

 – Wydaje mi się, że książka znajdzie wielu odbiorców – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle autorka. – Będą to osoby, które chcą zacząć zdrowo się odżywiać, funkcjonować, ćwiczyć, ale także osoby, które już są aktywnymi sportowcami.

Marzeniem Anny Lewandowskiej jest to, aby ludzie żyjący zdrowo stali się większością w społeczeństwie. Dlatego namawia, by jej książkę przeczytali wszyscy,  którzy chcą zmienić nawyki żywieniowe, być zdrowym, mieć dobre samopoczucie i cieszyć się życiem.

– Zabrzmi to banalnie, ale mam ochotę pomagać innym – deklaruje Anna Lewandowska. – Wiem, że ktoś powie: Ojeju, jakie to słodkie. Nie, to nie jest słodkie. Ja mam naprawdę taką potrzebę wewnętrzną pomóc innym. W tym, co robię teraz, sprawdzam się. Jest to moja pasja, wkładam w to bardzo dużo serca, dlatego staram się zarazić innych tym zdrowym żywieniem, aktywnością fizyczną. Kiedyś na samym początku bliskie mi osoby, przyjaciele podśmiewywały się ze mnie, że zwariowałam, a dziś są razem ze mną i również słuchają moich rad.

Jak mówi Anna Lewandowska, zawsze odżywiała się zdrowo i uprawiała sporty.

– 15 lat trenuje karate, potem poszłam na studia na AWF. Zaczęłam się pasjonować żywieniem. W ten sposób powstał blog, bo chciałam się podzielić z innymi moją widzą  – wspomina Anna Lewandowska.

Żona Roberta Lewandowskiego nie chce być określania jako jedna z WAG’s (ang. Wives and Girlfriends: żony i narzeczone). Ona bowiem niczym nie przypomina wielu typowych żon mistrzów sportu, których aktywność ogranicza się do bywania na przyjęciach.

–  Ja bym nie oceniała nikogo, bo każda z tych osób robi coś dobrego i działa na swój sposób –  uważa sportsmenka i blogerka. – W ogóle bym nie doszukiwała się negatywnych rzeczy, tylko pozytywnych, że każda z tych osób próbuje coś fajnego zrobić. Myślę, że żadna z nas nie lubi określenia WAGs. Ja po prostu jestem dziewczyną, która jest sportowcem, trenuje od wielu lat i dodatkowo jestem dietetykiem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.