Mówi: | Karolina Korwin-Piotrowska |
Funkcja: | dziennikarka |
Karolina Korwin Piotrowska: Nie będę ściemniać – "Bomba" odniosła sukces
"Bomba. Alfabet polskiego shołbiznesu" sprzedaje się bardzo dobrze i jest m.in. na liście najchętniej kupowanych książek w "Empiku". Dziennikarka cieszy się z sukcesu, ale podkreśla, że to co dla niej się liczy to opinia zwykłego czytelnika.
– Normalny czytelnik wyłapuje wszystkie ironiczne wtręty, całą dwuznaczność różnych opisów. Liczę się z tą opinią i jest ona bardzo fajna. Także duże nazwiska dziennikarskie, z prasy więcej niż celebryckiej, są pozytywnie zaskoczone tą książką. Nie wszyscy też pewnie spodziewali się, że potrafię napisać parę zdań wielokrotnie złożonych i ubrać to w dość dużą formę. Sama jestem dość zaskoczona, że mi to wyszło. Już nie będę ściemniać, jest sukces – powiedziała Korwin Piotrowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Autorka zapewnia, że w jej książce nie ma plotek, dlatego nie boi się ewentualnych pozwów.
– Miałam bardzo wiele pozytywnych reakcji od osób, o których tam pisałam, nawet trochę krytycznie. To było dla mnie strasznie miłe, bo odbyłam wiele takich merytorycznych, ważnych rozmów z paroma osobami, na temat tego kim są w show biznesie, jaką rolę pełnią, jakie błędy popełnili i co przed nimi – opowiada dziennikarka o reakcjach gwiazd na jej publikację.
Korwin Piotrowska skrytykowała w swojej książce m. in. Michała Wiśniewskiego, Małgorzatę Rozenek i Honoratę Skarbek.
Czytaj także
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
- 2023-12-20: Edyta Zając: Prezenty świąteczne dla bliskich kolekcjonuję już od pół roku. Po prostu lubię być przygotowana
- 2022-10-14: Karolina Malinowska: Dzień zaczynam od wypicia filiżanki kawy. Robiła tak moja mama, babcia i ja też tak teraz robię
- 2022-10-07: Karolina Malinowska: Jeżeli ma się partnera, który jest faktycznym partnerem, to nie musimy sobie wyszarpywać wolnego czasu. W partnerstwie chodzi o uzupełnianie się
- 2022-10-03: Karolina Malinowska: Zamiast iść na imprezę i prowadzić rozmowy, z których niewiele wynika, wolę wrócić do domu i mieć czas dla siebie
- 2022-06-30: Karolina Gruszka: Lubię seriale przedstawiające ciekawe portrety psychologiczne postaci i z poczuciem humoru. Podobały mi się „Małe kłamstewka” i „Biały lotos”
- 2022-06-10: Karolina Gruszka: Bardzo brakuje mi przyrody. Zamierzam wyjechać nad jeziora, w lasy i trochę się tam zaszyć
- 2021-11-17: Andrzej Grabowski: Najciekawsze do zagrania są role tyranów: Stalina, Hitlera, Nerona. Najgorzej się gra takich mdłych i dobrych, a przez to nudnych
- 2021-10-13: Karolina Pilarczyk: Nie jestem osobą, która spędza godziny przed lustrem. Wieczorowy makijaż na wielkie wyjścia zajmuje mi 15 minut
- 2021-10-01: Karolina Pilarczyk: W czasie pandemii musiałam nauczyć się malować i czesać. Nagle dresy stały się seksowną stylizacją
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.