Newsy

Mariusz Czerkawski wydał przewodnik dla osób aktywnych „Bądź fit”

2014-05-14  |  06:15
Mówi:Mariusz Czerkawski
Funkcja:były polski hokeista, komentator sportowy
  • MP4
  • Były hokeista Mariusz Czerkawski napisał książka „Bądź fit”. Ma ona charakter przewodnika dla osób, które chcą prowadzić aktywny tryb życia. Czerkawski zachęca do zdrowej rywalizacji, a książka jest dla każdego, kto chce poczuć się lepiej w swoim ciele.

    Mariusz Czerkawski, były hokeista, a obecnie komentator sportowy, przyznaje, że każda okazja do uprawiania sportu jest dobra. Sam chętnie trenuje, nie tylko hokej.

    Jestem zawsze ambasadorem sportu, obojętnie czy to jest hokej, golf, bieganie, piłka nożna czy tenis. Nie chwaląc się, we wszystkim jestem całkiem niezły. Uwielbiam rywalizację i dlatego zachęcam ludzi do tego, żeby rzucili okiem i zobaczyli, coś tam znajdą dla siebie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Mariusz Czerkawski.

    Według sportowca jego książka „Bądź fit” jest przewodnikiem dla osób, które chcą aktywnie spędzać czas wolny. Czerkawski proponuje nie tylko konkretne dyscypliny sportu, lecz także zabawy na świeżym powietrzu. Te ostatnie są idealne na pikniki i wyjazdy z rodziną czy ze znajomymi.

    W książce są opisane różnego rodzaju zabawy dla rodzin. Wydaje mi się, że rywalizacja między znajomymi lub rodzinami na jakichś piknikach to ciekawa forma, żeby zachęcić nas wszystkich do tego, żeby po prostu się ruszać, żeby uprawiać sport, dbać o siebie – tłumaczy Czerkawski.

    Ćwiczenia są podzielone na miesiące oraz tygodnie. Czerkawski zadbał o to, by każdy, kto sięgnie po książkę, mógł dopasować trening do swoich potrzeb.

    Zapraszam do fitness klubów, gdzie też można miło spędzić czas i wykorzystać dużo różnych rzeczy i nowych ćwiczeń. Ale nie wszyscy mają na to czas, nie wszyscy chcą kupować karnety i wydawać na to pieniądze, a chcieliby jednak zdrowo żyć i dobrze się z samym sobą czuć. W książce są ćwiczenia, które można robić w domu, biurze, gdziekolwiek – dodaje Czerkawski.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.