Mówi: | Nicolas Prusiński |
Funkcja: | trener personalny |
Nicolas Prusiński pisze książkę. Opowie w niej o zmianie płci i treningach z zagranicznymi gwiazdami
Dla jednych profesjonalista w swoim zawodzie, dla innych – postać kontrowersyjna. Poprzez książkę, Nicolas Prusiński chce rozwiać wszystkie wątpliwości i wyjaśnić niedopowiedzenia.
– Będzie to autobiografia, moja osobista, związana z moim życiem, ze sportem, związana z tym, co ja musiałem przejść, żeby dojść do takiego szczytu jako trener. Myślę, że będzie interesująca – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Nicolas Prusiński.
Nicolas Prusiński będzie wspominał swoje zawodowe spotkania z Sinead O’Connor, Jennifer Rush czy Tilem Schweigerem. Zdradzi też kulisy treningów z politykami, a także udzieli wskazówek, jak prawidłowo dbać o sylwetkę. To będzie wywiad–rzeka, szczera rozmowa na każdy temat.
– Pracuje nad tą książką z panią Anitą Nawrocką, która pisze, która zadaje mi pytania, razem ze mną jakby wracała do mojej przeszłości. Nie jest łatwo – przyznaje Nicolas Prusiński.
Szczerze i bez skrępowania, Nicolas chce też opowiedzieć o swoim życiu prywatnym i zmianie płci. Nie wstydzi się swojej przeszłości i nie ma dla niego tematów tabu. Trener ma nadzieję, że książka zostanie odebrana pozytywnie.
– Może pomóc ludziom. Może pokazać, ze jak się ma kłopoty życiowe i człowiek myśli, że nie może przejść przez to wszystko, myślę, że może dodać otuchy, siły i motywacji – mówi Nicolas Prusiński.
Książka ukaże się wiosną przyszłego roku.
Czytaj także
- 2023-10-20: Qczaj: Moja mama miała nowotwór dokładnie rok temu. Teraz właśnie jest po badaniach okresowych i na szczęście już jest zdrowa
- 2023-03-10: Adrianna Palka: W tym roku planuję zorganizować sześć campów. Rośnie zapotrzebowanie na zajęcia z jogi
- 2022-10-25: Qczaj: Walczę ze śmiertelną chorobą alkoholową, ale nie robię z tego reality show. Na razie są to dopiero albo aż trzy miesiące – dla mnie dużo
- 2022-07-14: Marek Kamiński stworzył aplikację do budowania odporności psychicznej. Narzędzie pomoże też wzmacniać kompetencje potrzebne do osiągania celów
- 2021-07-06: Treningi personalne w Polsce nie są tak powszechne jak w USA czy Wielkiej Brytanii. W czasie pandemii jednak ich popularność znacznie wzrosła
- 2021-05-12: Sylwester Wilk planuje ślub. Ze swoją narzeczoną poznali się w internecie
- 2020-09-18: Medytację dobrze rozpocząć z pomocą trenera. Dzięki temu łatwiej jest uniknąć błędów i osiągnąć cel
- 2020-08-13: Qczaj: Niedawno jedna z moich klientek zmarła na raka piersi. Zdarzało mi się również wspierać inne kobiety w chorobie
- 2018-08-27: Natalia Nykiel: siedzenie na fotelu trenerskim w „The Voice of Poland” wiąże się z odpowiedzialnością i z poświęceniem czasu uczestnikom
- 2018-08-09: Grzegorz Hyży: Zaczynałem od grania na ulicy i w małych klubach. Do udziału w talent show namówili mnie ludzie, którzy przychodzili na koncerty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.