Newsy

Nicolas Prusiński pisze książkę. Opowie w niej o zmianie płci i treningach z zagranicznymi gwiazdami

2013-12-03  |  08:40
Nicolas Prusiński, transseksualny trener personalny zagranicznych gwiazd i niemieckich polityków z kręgu Angeli Merkel, pracuje nad swoją pierwszą książką. Chce w niej szczerze opowiedzieć nie tylko o sukcesach zawodowych, ale także o podejmowaniu ważnych życiowych decyzji, trudnym starcie w dorosłość i zmianie płci. Publikacja trafi do księgarń za kilka miesięcy.

Dla jednych profesjonalista w swoim zawodzie, dla innych – postać kontrowersyjna. Poprzez książkę, Nicolas Prusiński chce rozwiać wszystkie wątpliwości i wyjaśnić niedopowiedzenia.

– Będzie to autobiografia, moja osobista, związana z moim życiem, ze sportem, związana z tym, co ja musiałem przejść, żeby dojść do takiego szczytu jako trener. Myślę, że będzie interesująca – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Nicolas Prusiński.

Nicolas Prusiński będzie wspominał swoje zawodowe spotkania z Sinead O’Connor, Jennifer Rush czy Tilem Schweigerem. Zdradzi też kulisy treningów z politykami, a także udzieli wskazówek, jak prawidłowo dbać o sylwetkę. To będzie wywiad–rzeka, szczera rozmowa na każdy temat.

– Pracuje nad tą książką z panią Anitą Nawrocką, która pisze, która zadaje mi pytania, razem ze mną jakby wracała do mojej przeszłości. Nie jest łatwo – przyznaje Nicolas Prusiński.

Szczerze i bez skrępowania, Nicolas chce też opowiedzieć o swoim życiu prywatnym i zmianie płci. Nie wstydzi się swojej przeszłości i nie ma dla niego tematów tabu. Trener ma nadzieję, że książka zostanie odebrana pozytywnie.

– Może pomóc ludziom. Może pokazać, ze jak się ma kłopoty życiowe i człowiek myśli, że nie może przejść przez to wszystko, myślę, że może dodać otuchy, siły i motywacji – mówi Nicolas Prusiński.

Książka ukaże się wiosną przyszłego roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.