Newsy

Kwaśniewska, Szulim, Krupa i Wendzikowska uwielbiają słodycze. Próbują jednak nie jeśc ich zbyt dużo

2015-06-30  |  06:55
Mówi:Aleksandra Kwaśniewska
Joanna Krupa (modelka)
Agnieszka Szulim (dziennikarka)
Edyta Herbuś (tancerka, aktorka)
Anna Wendzikowska (dziennikarka)
  • MP4
  • Aleksandra Kwaśniewska nie potrafi żyć bez słodyczy. Na szczęście nie zjada ich zbyt dużo na raz. Joanna Krupa uwielbia je, więc stara się ich nie przynosić do domu, żeby ją nie kusiły. Agnieszce Szulim w walce ze słodyczami pomaga silna wola, a Edyta Herbuś woli owoce. Z kolei Anna Wendzikowska je słodkości wtedy, kiedy ma na to ochotę, bo uważa, że wszystko jest dla ludzi, a jedzenie jest przyjemnością.

    Gwiazdy bardzo dbają o sylwetkę i chętniej opowiadają o dietach niż o ulubionych słodyczach. Niektóre z nich zdradziły jednak swoje upodobania i sposoby na ograniczenie wysoko kalorycznych przysmaków.

    Przepadam za słodyczami. Mam jednak to szczęście, i to mnie ratuje, że po prostu nie jestem w stanie zjeść dużo na raz. Bo gdybym jadła wszystko to, do czego mi się oczy śmieją, to nie jadłabym nic innego, tylko słodycze od rana do nocy – wyznaje Aleksandra Kwaśniewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Słodycze uwielbia również Joanna Krupa. Jej sposób na powstrzymanie się od ich jedzenia to po prostu niekupowanie.

    Często jest tak, że wolę nie kupić słodyczy. Jak nie mam ich przed sobą, to mam nad tym większą kontrolę. Ale jak mam je w domu, to wtedy, niestety, zjadam wszystkie, a potem muszę dłużej ćwiczyć na siłowni – mówi modelka.

    Gwiazda zdradza, że jej ulubione słodycze to m.in. czekolady.

    Jednym z ulubionych słodyczy jest również Rafaello, lubię też mleczne słodycze – mówi Joanna Krupa.

    Do fanów słodyczy należy również Agnieszka Szulim. Jej sposobem na niejedzenie ich jest trzymanie się dietetycznych zasad. Gwiazda przyznaje jednak, że nie zawsze jej się to udaje.

    Silna wola nie zawsze działa, więc zdarza mi złamać zasady. Umówmy się jednak, życie nie może być bardzo surowe i tylko według reguł. Czasem trzeba je sobie osłodzić – przyznaje dziennikarka.

    Ze słodyczami nie ma problemu natomiast Edyta Herbuś. Woli owoce.

    – Nigdy nie miałam tak, że musiałam sobie odmawiać słodyczy. Oczywiście były w moim życiu takie okresy, kiedy robiłam się bardziej pulchna, taki jest na przykład okres dojrzewania i czeka to każdą dziewczynkę. Wtedy rzeczywiście bardziej zwracałam uwagę na to, co jadałam, ale słodyczy mi nie brakowało – mówi gwiazda.

    Do jej ulubionych słodkości należą te, które mają kilka rodzajów konsystencji.

    Jest to np. wafelek, karmel, który się ciągnie, mocny orzech i np. wióreczki kokosowe – opisuje Edyta Herbuś.

    Ze słodyczami nie ma problemu także Anna Wendzikowska.

    Wierzę w to, że jeść należy wszystko i niczego nie wolno sobie odmawiać, tylko nie możemy przesadzać z ilością. Wolę mieć poczucie, że mogę spróbować wszystkiego i wszystko jest dozwolone. Wszystko jest dla ludzi, a jedzenie jest przyjemnością i nie należy sobie tej przyjemności odmawiać  – mówi gwiazda.

    Jej ulubionymi słodyczami są czekolady, szczególnie te z orzechami, oraz migdały w różnych deserach.

    Nie lubię za to rodzynków, nienawidzę czekolad truskawkowych. Kiedyś bardzo nie lubiłam rzeczy kokosowych, bo pamiętam z dzieciństwa, że to była jedna z niewielu rzeczy, które były dostępne w czasach komunistycznych. Z tego powodu miałam uraz do kokosa, ale się przekonałam i teraz bardzo go lubię – przyznaje dziennikarka.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.