Newsy

La Mania wprowadza kolekcję La Mania Fit – ubrania codzienne dla kobiet aktywnych

2014-02-07  |  07:10

W marcu w butikach La Mania zadebiutuje nowa linia La Mania Fit, przeznaczona dla aktywnych kobiet, które cenią sobie elegancję na równi z komfortem i wygodą. 

Marka La Mania do tej pory kojarzyła się głównie z eleganckimi kreacjami na specjalne okazje. Linia Fit powstała po wielu konsultacjach z klientkami butiku, z których wynikało, że mają one ogromne oczekiwania odnośnie ubrań codziennych. Aktywne kobiety chcą czuć się komfortowo i elegancko w każdej sytuacji – w podróży, na siłowni, a także w domu. 

– Swój styl wyrażamy nie tylko poprzez eleganckie stroje, lecz przede wszystkim poprzez codzienność. Świat się zmienił, a wraz z nim oczekiwania kobiet. Nasze klientki są kobietami szalenie aktywnymi, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, dlatego potrzebują wyjątkowych i bardzo komfortowych ubrań. Ich potrzeby spełni nowa kolekcja Fit – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, założycielka marki La Mania. 

La Mania Fit łączy w sobie klasę i elegancję z wygodą oraz komfortem. W skład linii wchodzą sukienki, minispódniczki oraz szczególny dresy, które z powodzeniem można założyć do balerinek czy butów na obcasie, a także do butów sportowych.

La Mania Fit dostępna będzie na początku marca w stacjonarnych butikach La Manii oraz w e-butiku (www.lamania.eu), który ułatwi i przyspieszy zakupy.

Dostępność zapewnią również ceny, które plasują się między 290 a 1590 złotych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.