Newsy

La Mania wprowadza kolekcję La Mania Fit – ubrania codzienne dla kobiet aktywnych

2014-02-07  |  07:10

W marcu w butikach La Mania zadebiutuje nowa linia La Mania Fit, przeznaczona dla aktywnych kobiet, które cenią sobie elegancję na równi z komfortem i wygodą. 

Marka La Mania do tej pory kojarzyła się głównie z eleganckimi kreacjami na specjalne okazje. Linia Fit powstała po wielu konsultacjach z klientkami butiku, z których wynikało, że mają one ogromne oczekiwania odnośnie ubrań codziennych. Aktywne kobiety chcą czuć się komfortowo i elegancko w każdej sytuacji – w podróży, na siłowni, a także w domu. 

– Swój styl wyrażamy nie tylko poprzez eleganckie stroje, lecz przede wszystkim poprzez codzienność. Świat się zmienił, a wraz z nim oczekiwania kobiet. Nasze klientki są kobietami szalenie aktywnymi, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, dlatego potrzebują wyjątkowych i bardzo komfortowych ubrań. Ich potrzeby spełni nowa kolekcja Fit – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, założycielka marki La Mania. 

La Mania Fit łączy w sobie klasę i elegancję z wygodą oraz komfortem. W skład linii wchodzą sukienki, minispódniczki oraz szczególny dresy, które z powodzeniem można założyć do balerinek czy butów na obcasie, a także do butów sportowych.

La Mania Fit dostępna będzie na początku marca w stacjonarnych butikach La Manii oraz w e-butiku (www.lamania.eu), który ułatwi i przyspieszy zakupy.

Dostępność zapewnią również ceny, które plasują się między 290 a 1590 złotych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.