Newsy

LemON kończy pracę nad drugą płytą

2014-09-04  |  06:47

Grupa LemON przygotowuje się do wydania kolejnego albumu studyjnego. Premiera krążka ma się odbyć jesienią, a grupa przedstawiła drugi singiel i teledysk promujący płytę – „Scarlett”.

Podobnie jak przy pierwszym wydawnictwie, produkcją drugiego krążka zajął się sam zespół. Nad jakością całego materiału czuwa wokalista formacji Igor Herbut.

Pierwszą płytę produkowaliśmy właściwie sami. Mieliśmy pomoc Jasia Kidawy, ale tak naprawdę sami mocno w tym siedzieliśmy. Tak samo będzie z drugim wydawnictwem, przy którym nie współpracuje z nami żaden producent. Z jednej strony jest to fajne, bo wiesz, jak to wszystko powstaje. Czasem kłócimy się między sobą, ale to wynika z nadmiaru pomysłów. Moja rola jest taka, by filtrować najciekawsze z nich. Poza tym wszystko jest nieco trudniejsze, bo jesteśmy zespołem i działamy wspólnie, ale musi być ktoś, kto to wszystko scala. Mam nadzieję, że uda nam się przenieść nasz wysiłek i skrajnie różne emocje na płytę –  stwierdza Herbut.

Zespół nad drugim albumem pracuje w nowym składzie. W marcu LemON pożegnał się z dwojgiem muzyków – gitarzystą Adamem Horoszczakiem oraz perkusistą Piotrem „Budyniem” Budniakiem. Herbut uważa, że nowi członkowie wprowadzili powiew świeżości do muzyki grupy.

Skład zespołu LemON trochę się zmienił od poprzedniej płyty. Jest nowy gitarzysta Piotrek „Rubens” Rubik oraz perkusista Tomasz „Harry” Waldowski. Do składu dołączył również pianista Piotr Walicki. Myślę, że zmiany będą słyszalne. Stawiamy na różnorodne numery i chciałbym, aby ludzie dostrzegli naszej  efekty naszej pracy w ostatnim czasie – mówi agencji Newseria Lifestyle piosenkarz.

Do tej pory zespół zaprezentował dwa single. Oprócz „Scarlett” swoją premierę miał również utwór „Ake”.

Chciałbym, aby numery z drugiej płyty były ważne dla nas. Żeby o czymś mówiły i coś przekazywały. Chciałbym również, żeby odbiorca już po pierwszym przesłuchaniu miał ochotę wrócić do tego albumu – dodaje Herbut.

Grupa LemON powstała w 2011 roku. Zawiązana została z myślą o trzeciej edycji programu „Must be the music”. Formacja po zwycięstwie w talent-show wydała w 2012 roku debiutancki album „LemON”, który dotarł na dziewiąte miejsce Oficjalna Lista Sprzedaży Związku Producentów Audio Video (ZPAV) – OLiS.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.