Newsy

Lesław Żurek stroni od show-biznesu. „Podchodzę do tego nonszalancją artystyczną – po prostu ktoś z tego korzysta, a ktoś inny nie”

2019-03-06  |  06:12

Aktor tłumaczy, że unika pozowania na ściankach i nie bywa na bankietach, bo tego po prostu nie lubi. Rzadko udziela wywiadów, nie dostarcza też wielu tematów plotkarskim portalom. Zamiast tego skupia się na pracy zawodowej, a priorytetem na najbliższe miesiące jest spektakl „Jojo”. Z fanami z przyjemnością kontaktuje się natomiast za pośrednictwem Instagrama.

Lesław Żurek podkreśla, że woli się trzymać w bezpiecznej odległości od show-biznesu. Nie chodzi na branżowe imprezy, nie pozuje na czerwonym dywanie i nie daje się wciągnąć w machinę celebryctwa. Aktor tłumaczy, że w tej kwestii jest outsiderem.

– Jakoś krytykancko do tego nie podchodzę, tylko z jakąś tam nonszalancją artystyczną. Ktoś korzysta z tego, ktoś nie korzysta – tak to wygląda. Mnie to w ogóle mniej dotyczy po prostu, jakoś nie jestem częścią tego świata, więc może dlatego się nie pojawiam – mówi agencji Newseria Lesław Żurek.

Aktor docenia natomiast rolę mediów społecznościowych, bo są najszybszym narzędziem do komunikacji z fanami. Profil aktora na Instagramie obserwuje ponad 13 tys. osób. Poza zdjęciami ze spektakli teatralnych czy z planu serialu „Barwy szczęścia” uchyla tam także rąbek swojej prywatności i publikuje fotografie swoich dzieci.

– Instagram jest takim dość ciekawym zagadnieniem. To się fajnie przenosi np. na takie projekty jak spektakle teatralne, bo to jest najprostszy sposób dotarcia do widza. Jeśli ktoś obserwuje jakiegoś aktora, tzn., że ten aktor go w jakiś sposób interesuje, w związku z tym warto go informować o wydarzeniach, w których się bierze udział – więc w tym sensie jest to fajne narzędzie. Z niego korzystam i powiem szczerze, że myślę, że przydaje mi się w tym, co robię – mówi.

Lesław Żurek podkreśla, że lubi swój zawód, bo ciągle przynosi coś nowego. Nie ma tutaj rutyny, nie można mówić o wypaleniu, a każdy projekt wiąże się z innymi wyzwaniami.

– Gram w kilku serialach i w kilku spektaklach. Jest tego trochę, w każdym razie sztuka „Jojo” jest moim głównym zajęciem i będę się starał, żeby to był główny, przewodni motyw mojego 2019 roku – mówi Lesław Żurek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.