Newsy

Maffashion: Schudłam tylko 3 kilogramy. Wróciłam do dawnej wagi

2014-04-11  |  07:10
Fani Julii Kuczyńskiej, znanej w świecie blogów modowych jako Maffashion, w ostatnim czasie zaniepokoili się wyglądem blogerki. Maffashion przyznała, że jest zdrowa, a zmianę wyglądu zawdzięcza ćwiczeniom i diecie.

Julia Kuczyńska zamieściła ostatnio na Instagramie serię zdjęć, w których prezentuje się w czarnej peruce. Fani zareagowali błyskawicznie, zwracając uwagę nie tylko na perukę, lecz także na drobniejszą sylwetkę Maffashion. Wśród komentarzy pojawiły takie, które wyrażały obawę o zdrowie blogerki. Kuczyńska wyjaśniła, że w ciągu 2,5 miesiąca miała wiele stresów i wróciła do swojej wagi sprzed 3 lat.

Schudłam 3 kilogramy, jestem drobna, więc to od razu widać. Ważę teraz dokładnie tyle samo, co 3-4 lata temu. W sumie trochę też zmieniłam nawyki żywieniowe. Na pewno jem więcej warzyw i owoców – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska.

Maffashion w ramach zmiany nawyków żywieniowych przestała pić kawę z mlekiem, ale za to nie może odmówić sobie lodów, od których jest uzależniona. Jednak nie tylko odpowiednia dieta pozwoliła jej wrócić do idealnej wagi.

Wdałam się na pewno w babcię. Nie tylko mam po niej sylwetkę, lecz także urodę. Wielu moich obserwatorów wie również, że uprawiałam dużo sportu. Trenował taniec kilka godzin dziennie, a dodatkowo robiłam też brzuszki i pompki – wylicza Maffashion.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.