Newsy

Magda Bereda: W moim teledysku chcę pokazać, że wszyscy jesteśmy równi i każdy z nas ma masę fajnych cech, którymi powinien się dzielić z innymi

2021-10-04  |  06:11

Piosenkarka podkreśla, że singiel „bluza w rozmiarze L” to wspomnienie dobrych chwil i tej za dużej bluzy, którą dostaje się od ukochanego, kiedy na zewnątrz robi się zimniej. Utwór niesie przesłanie, że każdy z nas, niezależnie od wieku, typu sylwetki i wyglądu, powinien czuć się ze sobą dobrze i akceptować siebie takim, jakim jest. To muzyka do słuchania, wspólnego przeżywania, refleksji i do odkrywania swojego wewnętrznego piękna. Ta piosenka zapowiada nowy album Magdy Beredy, która przyznaje, że otwiera ona nowy etap w jej życiu.

Pod teledyskiem umieszczonym na platformie YouTube wokalistka podkreśla, że po raz pierwszy w swojej piosence opisała historię miłości, bo sama przekonała się, jak wielką rolę odgrywa ona w naszym życiu. Jej zdaniem każdy człowiek potrzebuje czuć, że jest dla kogoś ważny i ktoś za nim tęskni, ale nie można z tym przesadzać, bo granica jest bardzo cienka. Ten singiel to opowieść o dwójce ludzi, którzy są od siebie wręcz uzależnieni. To uczucie nie daje jednak szczęścia. W końcu pojawia się myśl, jak zatrzymać tę machinę i na nowo uczyć się dbać o swoje potrzeby, które, jak się okazuje, są równie ważne jak miłość.

– Wydałam właśnie singiel, który nazywa się „bluza w rozmiarze L” i jest właśnie takim przekazem, że mimo że jesteśmy czy chudsi, czy grubsi, nieważne, jacy jesteśmy, ważne jest to, co mamy w środku. I ta „bluza w rozmiarze L” jest właśnie w jednym rozmiarze, tak żeby pokazać, że wszyscy jesteśmy równi – mówi agencji Newseria Lifestyle Magda Bereda.

Piosenkarka chciałaby, żeby jej przekaz trafił do młodych ludzi, którzy często mają problemy z samoakceptacją. Chodzi jej bowiem o to, żeby pozbyli się kompleksów, uwierzyli w siebie i poznali swoją wartość.

– Myślę, że szczególnie młodsi ludzie nie mają poczucia własnej wartości, a uważam, że każdy z nas ma masę fajnych cech, którymi warto się dzielić, a oni uważają to za coś złego. Warto więc po prostu im o tym przypominać i dawać im wiarę, że naprawdę są potrzebni w tym świecie – mówi Magda Bereda.

 W teledysku do tej piosenki parę zagrali Roksana Węgiel oraz brat Magdy, Adrian.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.