Mówi: | Magdalena Gessler |
Funkcja: | restauratorka |
Magda Gessler: gdy nie ma przy mnie wizażystek, czuję się zagubiona
Magda Gessler działa na najwyższych obrotach. Wystarczają jej trzy godziny snu, nie wie co to zmęczenie i uwielbia pracować. Znana restauratorka stara się żyć jak najaktywniej, tak, aby każdy dzień był wyjątkowy. W czasie wolnym zdarza jej się tęsknić za pracą.
Gwiazda przyznaje, że czasem nużą ją przygotowania do programów. Dwie godziny robienia makijażu i układania fryzury to czas, który chwilami z chęcią usunęłaby ze swojego grafiku. Jednak, kiedy nie ma nagrań, tęskni za wizażystkami dbającymi o jej wygląd na wizji.
– Powiem szczerze, że jak jadę do męża, i nie mam tych dwóch pań, to jestem zagubiona – przyznaje restauratorka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Magda Gessler nigdy nie jest natomiast zagubiona w kuchni. W programie „Kuchenne rewolucje” od dziewięciu sezonów nieraz w brutalny sposób sprowadza polskich restauratorów na ziemię, wytykając im błędy oraz pomagając tchnąć nowe życie w ich gastronomiczny biznes.
– Trzeba bronić swoich poglądów. Nie jesteśmy przyzwyczajeni do mówienia prawdy. Mówimy ją bardzo rzadko, najczęściej mówimy bardzo miłe rzeczy, a za plecami bardzo niemiłe – mówi Magda Gessler.
Zdaniem Gessler szczerość to jedna z dróg do osiągnięcia szczęścia. Chociaż prawda może czasem zaboleć, to jednak ona jest najlepszym rozwiązaniem wszelkich problemów – zarówno tych w kuchni, jak i wszystkich innych w życiu.
– To, co robię, jest moją pasją. Ja się nie męczę, nie chciałabym się poczuć zmęczona, nigdy – mówi Magda Gessler.
Magda Gessler jest także jurorką polskiej edycji programu „MasterChef” oraz właścicielką i współwłaścicielką kilkunastu restauracji.
Czytaj także
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-26: Magda Bereda: Udział w „Tańcu z gwiazdami” to był ciężki czas. Nie mam do nikogo żadnego żalu za oceny, choć czasami były za bardzo krytyczne
- 2024-09-18: Magda Bereda: Boję się o moich znajomych z Wrocławia. Dostali ostrzeżenie, że może ich zalać
- 2024-09-20: Mateusz Gessler: Gastronomia mocno się zmienia, bo i portfele naszych klientów się zmieniają. Widać, że zamawiają mniej
- 2024-08-26: Mateusz Gessler: Jako „Halo tu Polsat” nie mamy konkurencji, jesteśmy najlepsi. U nas są najlepsze pary prowadzących i mamy najlepszych kucharzy
- 2024-06-04: Lara Gessler: Bolączką naszej generacji jest brak czasu dla innych. Staram się poświęcać dzieciom jak najwięcej uwagi, bez telefonu i telewizora w tle
- 2024-05-21: Lara Gessler: Moje aktualne mieszkanie jest już szesnastym. Połowy kuchni jeszcze nie pokazuję, bo nie mam blatu kuchennego
- 2024-06-12: Lara Gessler: Najbliższy czas zamierzamy spędzić na Mazurach. Rozłożymy tam sześciometrowy namiot, w którym będziemy mieszkać cztery miesiące
- 2023-03-24: Andrzej Sołtysik: Moim popisowym numerem jest jajecznica – specyficzna, wyborna i wytrawna. Szkoda, że żona nie pozwala mi spędzać więcej czasu w kuchni
- 2023-03-14: Małgorzata Ohme: Bardzo dobrze umiem piec ciasta. Robię wspaniałą szarlotkę, sernik, podobno najlepsze ciasto marchewkowe i słoną tartę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.