Newsy

Magda Steczkowska wyda płytę z kolędami

2013-10-15  |  09:30
Członkini grupy Indigo – Magda Steczkowska – kończy nagrywać album z kolędami. Wokalistka nie kryje zadowolenia z finiszu prac nad płytą i dodaje, że w związku z nim szykuje dużą niespodziankę.

– Będę robiła duże wydarzenie, o którym nie mogę na razie nic więcej powiedzieć. Mogę zdradzić, iż będzie tam sporo znanych osób z różnych dziedzin życia, a będzie się to działo w okresie świątecznym. Efekt będzie zaskakujący. Mam nadzieje, że sprawa nie spali na panewce – mówi wokalistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Steczkowska dodaje, że rozpoczęła także prace nad kolejnym autorskim krążkiem.

– Cały czas zbieram materiały na nową płytę. Trochę to potrwa, ale już zaczęły się pierwsze przygotowania, więc jestem szczęśliwa i zadowolona – stwierdza Steczkowska.

Ostatnią pozycją w dyskografii Magdy Steczkowskiej jest nagrany wraz zespołem Indigo album „Pełnia” z 2012 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.