Newsy

Magdalena Antosiewicz: Tamten rok był intensywny, więc byłam zmęczona. Już odpoczęłam i wracam z nową energią

2017-11-28  |  06:17
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Pod koniec czerwca Magdalena Antosiewicz wyznała, że czuje się zmęczona częstym bywaniem na ściankach, dlatego też na jakiś czas znika z salonów po to, by odpocząć w gronie najbliższych. Wakacje okazały się bardzo owocnym czasem, blogerka naładowała akumulatory i teraz ogłosiła powrót – jednak, jak podkreśla nie do show-biznesu, tylko do swoich pasji, tzn. bloga i mody.

    Robię przerwę od ścianek. Jestem zmęczona! Dwa miesiące przerwy tylko dla mnie i mojej rodziny – podkreślała przed wakacjami Magdalena Antosiewicz.

    – Tamten rok był intensywny, więc byłam zmęczona, odpoczęłam, wracam. Ale wracam tak naprawdę nie do show-biznesu, ale do mojego bloga, którego kocham, który jest moją pasją. W na jakichś imprezach jestem bardzo rzadko. Żyję swoim prywatnym życiem, a showbiz jest gdzieś poza mną – mówi agencji Newseria Magdalena Antosiewicz, blogerka.

    Blogerka przyznaje, że stara się być na bieżąco z nowinkami modowymi. Bacznie śledzi więc najnowsze trendy ze światowych wybiegów, a także propozycje polskich projektantów. Chętnie pokazuje się również na czerwonym dywanie.

    – Na wszystkie imprezy, na fajne pokazy bardzo chętnie chodzę, uwielbiam modę, uwielbiam takie imprezy. Powiedziałam, że robię sobie przerwę ze względu na wakacje, na moje dzieci, na moje życie osobiste, zrobiłam sobie przerwę, ale wracam z energią, jak najbardziej tak – mówi Magdalena Antosiewicz.

    Zdaniem Antosiewicz show-biznes wciąga i może uzależnić, dlatego warto podchodzić do niego z dystansem. Ścianki owszem mogą pomóc rozwinąć karierę i stać się bardziej rozpoznawalnym, ale poza tym trzeba też mieć coś w zanadrzu.

    – Nigdy nie można powiedzieć, że ścianka przeszkodzi, ale jeżeli wchodzimy na mój Instagram, który naprawdę rośnie w górę i ludzie coraz chętniej mnie obserwują, coraz chętniej lajkują, to ścianki lajkują się najmniej. Najbardziej lajkują się moje zdjęcia fashion, które są ze stylizacji, ale na pewno ścianki w jakiś sposób też pomagają. Świadomość tego, że ktoś jest znany. wpływa na wejścia na mojego bloga – mówi Magdalena Antosiewicz.

    Swojego bloga Thirty Fashion Magdalena Antosiewicz prowadzi z myślą o kobietach powyżej 35 roku życia. Szafiarka nie kryje satysfakcji z tego, że zdobywa coraz większą popularność i w ten sposób udaje jej się wypełnić niszę na polskim rynku.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć