Newsy

Magdalena Schejbal: Zostałam panią bizneswoman. Poza prowadzeniem restauracji i klubu w Zakopanem planuję też spektakle teatralne

2019-04-04  |  06:22

Aktorka przyznaje, że w jej życiu zawodowym trwa teraz bardzo dobra passa. Można ją zobaczyć w kilku sztukach na scenie Teatru Ateneum w Warszawie lub spotkać w Zakopanem, gdzie prowadzi restaurację i realizuje projekty artystyczne. Aktorka podkreśla, że jest zapracowana, ale bardzo szczęśliwa.

W zespole Teatru Ateneum Magdalena Schejbal jest od 2008 roku. W tym sezonie gra m.in. w jubileuszowym spektaklu „Nad czarnym jeziorem” przygotowanym z okazji 90-lecia placówki.

– Jesteśmy w trakcie sezonu teatralnego. Bardzo państwa zapraszam do Teatru Ateneum, gdzie praktycznie gramy do końca czerwca, różnie: ciekawie, smutno, śmiesznie, wzruszająco, jest w czym wybierać. A reszta to się okaże jeszcze. Teraz mamy tzw. sezon różnych zawirowań, więc zobaczymy – mówi agencji Newseria Lifestyle Magdalena Schejbal, aktorka.

Aktorka dzieli swoje życie pomiędzy stolicę Polski a stolicę Tatr. Rok temu w zabytkowym gmachu przy Krupówkach otworzyła restaurację i klub muzyczny „Dworzec. Zakopane”.

– Mam swoje miejsce w górach i zostałam panią bizneswoman, więc mam dużo ciekawych rzeczy do roboty, bo jestem i szefem, i statkiem, i sterem, i wszystkim. Tam też skupiam się na kwestiach artystycznych, bo mamy scenę i takie miejsce, gdzie – mam nadzieję – w przyszłości będą spektakle teatralne. Już prowadzimy taką działalność koncertowo-imprezową, więc dużo się dzieje. Jest też restauracja i kawiarnia, więc trochę pracy jest. Powiedzmy szczerze, na oglądanie telewizji nie za bardzo mam czas – mówi Magdalena Schejbal.

Aktorka nie ukrywa jednak, że każda z tych działalności daje jej dużo satysfakcji i napędza do działania. Jeden pomysł niesie za sobą kolejny, a udane przedsięwzięcia są dla niej najlepszym motorem napędowym.

– Jestem z każdej strony bardzo szczęśliwa, bardzo mi to odpowiada, bo cały czas dużo się dzieje. Nie potrafię siedzieć w miejscu, więc to, że się wydarza dużo i jestem gdzieś tam poniekąd też sprawcą tych wydarzeń i sama sobie dobieram to, co się wokół mnie dzieje, daje mi dużo radości i szczęścia – mówi Magdalena Schejbal.

Lokal w sercu Tatr aktorka prowadzi wraz ze swoim partnerem życiowym – zakopiańczykiem Sławomirem Ziębą-Drzymalskim. Przed laty to miejsce również tętniło życiem. „Dworzec Tatrzański” był pierwszym domem kultury w Zakopanem. Przed wojną występowała tam m.in. Helena Modrzejewska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Paweł Tur: Żyję nadzieją, że wszystko zmieni się wiosną. Może nas odblokują, będziemy mogli się spotkać, pójść na koncert

W środku kalendarzowej zimy wokalista zaprezentował swoim fanom swój kolejny singiel zatytułowany „Wiosna”. To niezwykle optymistyczny i wypełniony pozytywną energią utwór. Opowiada o tym, że niezależnie od okoliczności każdy z nas pragnie bliskości drugiej osoby. Odwzajemnione uczucie i spokój są tak samo ważne jak zdrowie, a połączenie tego wszystkiego daje poczucie szczęścia, którego wszyscy potrzebujemy. W teledysku wystąpiła znana modelka Nikola Stajszczak.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: Żeby masowo szczepić Polaków, potrzeba pracy 24 godziny na dobę, także wolontariuszy. Jesteśmy gotowi wspomóc polską służbę zdrowia w akcji szczepień

W Polsce przeciwko koronawirusowi zaszczepiono pierwszą dawką ok. 600 tys. osób, a w rządowych magazynach czeka ok. 470 tys. szczepionek. To rezerwy na drugie dawki dla tych, którzy zostali zaszczepieni pierwszą. Tempo szczepień nie jest imponujące nie tylko ze względu na mniejsze dostawy od producentów w ostatnich dniach, ale też organizację całej operacji logistycznej. Zdarzały się dni, kiedy dziennie szczepionych jest ok. 11–12 tys. osób. Dlatego Jerzy Owsiak zaproponował wsparcie WOŚP w całym procesie. – To moment, kiedy potrzebne są wszystkie ręce na pokład – mówi.

 

E-commerce

Nowe technologie zacierają różnicę między tradycyjnymi a wirtualnymi zakupami. W innowacyjne systemy inwestują firmy odzieżowe i obuwnicze

Sklepy odzieżowe i obuwnicze w coraz większym stopniu wykorzystują sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. W ten sposób mogą zmaksymalizować doświadczenie zakupowe użytkowników oraz usprawnić procesy sprzedaży za pomocą analiz predykcyjnych i sterowanych procesów sprzedaży. Inteligentni asystenci cyfrowi polecają klientom ubrania na podstawie ich wzrostu i wagi, autonomiczne szatnie same dostarczają wybraną odzież, zaś w sklepach obuwniczych, dzięki skanowi stopy w 3D, klient nie musi mierzyć butów, system sam znajdzie mu odpowiedni rozmiar w zależności od marki.