Newsy

Maja Hyży: Na preselekcje do Eurowizji 2023 mam hit. Jestem z tego utworu bardzo zadowolona, więc wyjdę na scenę dumna i pewna siebie

2023-01-04  |  06:21

Wokalistka jest przekonana, że jej utwór przygotowany specjalnie na tę okazję zrobi furorę i to właśnie ona będzie reprezentować Polskę podczas finału Eurowizji na scenie w Liverpoolu. Na razie z niecierpliwością czeka na krajowe preselekcje i ma nadzieję, że znajdzie się w gronie finalistów. Piosenka Mai Hyży nosi tytuł „Never Hide” i powstała we współpracy z producentem Mroza.

Eurowizja 2023 ma się odbyć w maju w Wielkiej Brytanii. Reprezentant Polski zostanie wybrany w finale krajowych eliminacji 26 lutego. Maja Hyży bez wahania zgłosiła się do udziału w konkursie i wierzy, że uda jej się pokonać innych kandydatów.

– Robimy hit, tego jestem pewna. I mam zamiar dobrze się bawić, a co najważniejsze, jestem z tego utworu bardzo zadowolona, więc wyjdę na scenę dumna i pewna siebie, co też jest akurat ważne w odbiorze. Nie mogę się doczekać, aż już większe grono słuchaczy usłyszy ten numer. Kreacja też się już szykuje, więc zobaczymy, jak nam pójdzie, czy przejdziemy do preselekcji, a jeżeli do preselekcji, to co dalej, bo jest trochę tych kroków – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Hyży.

Wokalistka nie ukrywa, że Eurowizja to dla niej ważny konkurs i już od dłuższego czasu o nim marzy. Kiedyś była już o włos od realizacji tego planu.

– Kiedyś już udało mi się zakwalifikować do preselekcji Eurowizji, natomiast nie przeszłam dalej. To jest bardzo fajna przygoda, a jeżeli teraz stworzyliśmy coś, co idealnie wpasowuje się w te wszystkie eurowizyjne ramy, to czemu nie spróbować. Dla artystów, dla wokalistów to jest superprzeżycie i superdoświadczenie, więc dlatego znów próbujemy – dodaje.

W ubiegłym roku Polskę podczas Eurowizji reprezentował Krzysztof Ochman. Wokalista zajął 12. miejsce. Zwycięzcą konkursu został ukraiński zespół Kalush Orchestra z piosenką „Stefania”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.