Newsy

Maja Sablewska: pracuję nad spełnieniem mojego kolejnego marzenia

2014-11-21  |  06:55

Maja Sablewska nie zamierza wracać do muzyki i współpracy z gwiazdami. Stylistka postawiła na modę i w tym kierunku chce się rozwijać. Obecnie pracuje przy kampanii polskiej marki obuwniczej, której została ambasadorką, oraz nad kolejnym sezonem programu „Sablewskiej sposób na modę”. Planuje także realizację swojego kolejnego marzenia, nie chce jednak zdradzać szczegółów, ale przyznaje, że będzie to coś znacznie większego niż projekt telewizyjny.

Muzykę zamieniłam na modę i wizerunek. Bardzo chciałabym pokazywać, że moda to nie jest ślepe podążanie za trendami, tylko moda to jest styl, coś bardzo ważnego – mówi Maja Sablewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Sablewska pracuje obecnie przy kampanii jesienno-zimowej kolekcji marki Carinii. Jest to polska marka obuwnicza, której Maja Sablewska jest ambasadorką i doradcą wizerunkowym. Nowa kolekcja utrzymana jest w najmodniejszych kolorach sezonu: czerni, ciemnej zieleni, bordo i granacie. Większość modeli to kozaki i botki na płaskim, średnim lub wysokim obcasie  z charakterystycznymi dodatkami, takimi jak ćwieki, złote i srebrne okucia.

Chcę mocno wypromować polskie obuwie w Polsce, pokazać, że buty mają być nie tylko modne, lecz także wygodne. Podpisałam kolejny kontrakt wizerunkowy z produktem, z którym się mocno utożsamiam. Przygotowuję się do kilku takich projektów na 2015 rok i cały czas dużo myślę o spełnieniu swojego kolejnego marzenia – mówi Maja Sablewska.

Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że nie będzie to kolejny projekt telewizyjny.

Projekt telewizyjny już mam, jestem bardzo zadowolona ze współpracy z TVN Style. To coś dużo większego, związanego z modą i wizerunkiem. To będzie biznes, tyle powiem – mówi Maja Sablewska.

Obecnie gwiazdę można oglądać w trzecim sezonie jej autorskiego programu „Sablewskiej sposób na modę”. W każdą niedzielę o godzinie 13.20 na antenie telewizji TVN Style Sablewska przekonuje Polki, że mogę wyglądać pięknie i elegancko niezależnie od figury i wagi. Uczestniczkom programu gospodyni udziela nie tylko rad związanych z modą, lecz także pomaga radzić sobie z życiowymi problemami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.