Newsy

Małgorzata Rozenek: Trudno mi pogodzić się z tym, że są rejony na świecie, gdzie dzieci nie mają zapewnionych podstawowych dóbr i beztroskiego dzieciństwa

2019-11-06  |  06:27

Prezenterka podkreśla, że Omenaa Mensah nie musiała jej długo przekonywać do zaangażowania się w projekty, które mają pomóc dzieciom ulicy w Ghanie. Małgorzata Rozenek chętnie bierze udział w akcjach charytatywnych, ponieważ jako matce los najmłodszych nie jest jej obojętny. Zależy jej miedzy innymi na tym, by dzieci z ubogich rejonów świata miały szansę na edukację, która ułatwi im start w dorosłe życie.

– To wielki zaszczyt móc wziąć udział w akcji Omeny. Od jakiegoś czasu z ogromnym podziwem obserwuję to, co robi dla najbiedniejszych dzieci, dla dzieci ulicy w Ghanie. Szkoła na ponad 200 uczniów, którzy nigdy nie mieliby szansy, żeby rozpocząć edukację, gdyby nie fundacja Omeny. To jest niewiarygodna rzecz od siebie dana światu. Widząc, jak wiele dobrego Omenaa robi, chcesz być częścią tego pozytywnego projektu – mówi agencji Newseria Lifestyle Małgorzata Rozenek.

Gwiazda TVN podkreśla, że los ubogich i pokrzywdzonych dzieci nie jest jej obojętny. Jej zdaniem obowiązkiem dorosłych jest zapewnienie im niezbędnego minimum do życia, nauki i rozwoju. Nie wszędzie jednak są ku temu warunki. Są na świecie miejsca, gdzie nieletni muszą pracować niemal tak samo ciężko jak ich rodzice, a i tak brakuje pieniędzy na jedzenie czy podstawowe środki czystości.

– Jestem mamą dwójki dzieci, tym bardziej jest mi bardzo trudno pogodzić się z tym, że są rejony na świecie, gdzie dzieci nie mają zapewnionych podstawowych dóbr takich, jak prawo do edukacji, prawo do zdrowia i beztroskiego dzieciństwa. W Ghanie nigdy jeszcze nie byłam, ale jesteśmy umówione z Omeną, że na pewno niedługo taką podróż odbędziemy – mówi Małgorzata Rozenek.

Prezenterka tłumaczy, że dla dzieci z ubogich rejonów każda złotówka ma ogromne znaczenie. Są one niezwykle wdzięczne za najmniejszy nawet gest i przejaw sympatii. Dlatego tak bardzo potrzeba ludzi o otwartych sercach.

To, co uderza mnie, jak obserwuję i oglądam relacje czy zdjęcia z tamtego miejsca, to to, że te dzieci, które mają tak niewiarygodnie trudny początek w porównaniu do naszych w Polsce, mimo to są tak pięknie uśmiechnięte i serce rośnie, kiedy wiesz, że możesz zrobić cokolwiek, co pomoże im w życiu – mówi.

Małgorzata Rozenek wzięła udział między innymi w sesji specjalnej edycji koszul zaprojektowanych przez Macieja Zienia. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony właśnie na dokończenie budowy szkoły w Ghanie.

– Omenaa już po raz kolejny organizuje licytację koszul i bardzo się cieszę, że udało mi się uczestniczyć w tej pięknej akcji. Oprócz mnie udział w sesji wzięła aktualna Miss Świata, aktualna Miss Polonia i oczywiście Omenaa. Hasło tej akcji brzmi „Piękna z Przesłaniem”. Każda z nas jest inna, każda z nas reprezentuje inny typ kobiecości, ale każda z nas chce pomagać i dla każdej z nas ta pomoc charytatywna jest bardzo ważna – mówi Małgorzata Rozenek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.