Newsy

Marcela Chmielowska (reprezentantka Polski w konkursie Miss Universe) woli własny biznes niż pracę w modelingu

2015-05-14  |  06:50

Marcela Chmielowska, która reprezentowała Polskę w konkursie Miss Universe 2014, nie wiąże kariery z modelingiem, lecz z biznesem. Modelka prowadzi już sklep internetowy z sukniami ślubnymi szytymi na miarę, w planach ma także sprzedaż kosmetyków i suplementów diety. Z pracy w modelingu nie rezygnuje, traktuje ją jednak bardziej jako hobby niż sposób na życie.

Modelka na pomysł sprzedawania sukien ślubnych wpadła już cztery lata temu podczas podróży po Azji.

Pojechałam z moim chłopakiem na targi elektroniki do Chin. Tam oprócz tych targów były targi odzieży. Poszłam zobaczyć, co mają ciekawego, i tak to się wszystko zaczęło, ponieważ te sukienki są produkowane w Azji, głównie w Chinach, są szyte na wymiar. To, co je wyróżnia, to bardzo atrakcyjna cena i bardzo dobra jakość. Kobiety w tym dniu chcą wyglądać wyjątkowo pięknie, a nie wszystkie stać na to, by kupić taką za wiele tysięcy złotych – mówi Marcela Chmielowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Modelka zdradziła także, że jest w trakcie prac nad suplementami diety. W planach ma również produkcję kosmetyków pielęgnacyjnych. Pomagają jej w tym doświadczeni współpracownicy.

Pierwsze są to suplementy dla kobiet wspomagające odchudzanie i oczyszczające. Są już dostępne w sprzedaży. Drugim suplementem, który chciałabym teraz wyprodukować, jest suplement naturalny. W składzie posiada wyłącznie kolagen. Jest świetny na skórę i zmarszczki.  Będzie dostępny w czasie wakacji. Już sprawdzam na sobie działanie tych dwóch suplementów. Działają – przekonuje modelka.

Plany biznesowe Marceli Chmielowskiej nie oznaczają jednak zakończenia kariery modelki. Pracę w modelingu traktuje jednak bardziej jako hobby niż sposób na życie. Gdyby pojawiła się jakaś oferta, chętnie skorzysta.

Sprawia mi to przyjemność. Jeżeli tylko mam czas, to zawsze jestem chętna. Zdecydowanie jednak pociąga mnie coś bardziej konkretnego i bardziej namacalnego niż kariera modelki – mówi Marcela Chmielowska.

Modelka w 2011 r. została wybrana II Wicemiss Polonia. W 2014 r. wytypowano ją do konkursu Miss Universe. Obecnie Marcela Chmielowska studiuje prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim. W czerwcu będzie miała obronę pracy magisterskiej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.