Newsy

Marcela Chmielowska (reprezentantka Polski w konkursie Miss Universe) woli własny biznes niż pracę w modelingu

2015-05-14  |  06:50

Marcela Chmielowska, która reprezentowała Polskę w konkursie Miss Universe 2014, nie wiąże kariery z modelingiem, lecz z biznesem. Modelka prowadzi już sklep internetowy z sukniami ślubnymi szytymi na miarę, w planach ma także sprzedaż kosmetyków i suplementów diety. Z pracy w modelingu nie rezygnuje, traktuje ją jednak bardziej jako hobby niż sposób na życie.

Modelka na pomysł sprzedawania sukien ślubnych wpadła już cztery lata temu podczas podróży po Azji.

Pojechałam z moim chłopakiem na targi elektroniki do Chin. Tam oprócz tych targów były targi odzieży. Poszłam zobaczyć, co mają ciekawego, i tak to się wszystko zaczęło, ponieważ te sukienki są produkowane w Azji, głównie w Chinach, są szyte na wymiar. To, co je wyróżnia, to bardzo atrakcyjna cena i bardzo dobra jakość. Kobiety w tym dniu chcą wyglądać wyjątkowo pięknie, a nie wszystkie stać na to, by kupić taką za wiele tysięcy złotych – mówi Marcela Chmielowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Modelka zdradziła także, że jest w trakcie prac nad suplementami diety. W planach ma również produkcję kosmetyków pielęgnacyjnych. Pomagają jej w tym doświadczeni współpracownicy.

Pierwsze są to suplementy dla kobiet wspomagające odchudzanie i oczyszczające. Są już dostępne w sprzedaży. Drugim suplementem, który chciałabym teraz wyprodukować, jest suplement naturalny. W składzie posiada wyłącznie kolagen. Jest świetny na skórę i zmarszczki.  Będzie dostępny w czasie wakacji. Już sprawdzam na sobie działanie tych dwóch suplementów. Działają – przekonuje modelka.

Plany biznesowe Marceli Chmielowskiej nie oznaczają jednak zakończenia kariery modelki. Pracę w modelingu traktuje jednak bardziej jako hobby niż sposób na życie. Gdyby pojawiła się jakaś oferta, chętnie skorzysta.

Sprawia mi to przyjemność. Jeżeli tylko mam czas, to zawsze jestem chętna. Zdecydowanie jednak pociąga mnie coś bardziej konkretnego i bardziej namacalnego niż kariera modelki – mówi Marcela Chmielowska.

Modelka w 2011 r. została wybrana II Wicemiss Polonia. W 2014 r. wytypowano ją do konkursu Miss Universe. Obecnie Marcela Chmielowska studiuje prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim. W czerwcu będzie miała obronę pracy magisterskiej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.