Newsy

Marcin Bosak: Przygotowujemy się z moim przyjacielem do ciekawego projektu. Będzie to polsko-grecka koprodukcja, kino drogi

2024-04-05  |  06:21

Aktor podkreśla, że nie narzeka na brak pracy. Pojawia się i na teatralnej scenie, i na planie filmowym. Niektóre produkcje są jednak dopiero w fazie ustaleń, dlatego nie może szerzej o nich mówić. Zdradza natomiast, że z jednym projektem wiąże szczególne nadzieje.

Zarówno w filmach, jak i w teatrze Marcin Bosak gra bardzo zróżnicowane role. Nie obawia się więc, że zostanie zaszufladkowany i reżyserzy będą go brać pod uwagę tylko w przypadku określonych bohaterów. Nie ukrywa też, że z dużą ekscytacją czeka na projekt, który będzie realizował z Sebastianem Chondrokostasem. Ma tam zagrać jedną z głównych ról.

– Jeśli chodzi o nowe rzeczy, to o niektórych na razie jeszcze nie mogę mówić. Natomiast przygotowujemy się z moim przyjacielem do filmu, ale myślę, że raczej będzie to jesień niż wiosna. Polsko-grecka koprodukcja, kino drogi, na razie mogę powiedzieć tyle – mówi agencji Newseria Lifestyle Marcin Bosak.

Aktor nie chce zapeszać, dlatego szczegóły tego projektu zdradzi dopiero w momencie, kiedy wszystko będzie już na sto procent pewne. Na razie zaprasza swoich fanów do teatru, m.in. na spektakl „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Sztukę można oglądać na scenie Małej Warszawy, a także w centrach kultury i salach widowiskowych w Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

– Zapraszam też do Teatru Studio na spektakl „Berlin Alexanderplatz” w reżyserii Natalii Korczakowskiej, bardzo lubię to przedstawienie. Cały czas eksploatowany jest też spektakl „Kumulacja” w Teatrze Kamienica, też w reżyserii Tomka Sapryka – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.