Mówi: | Marcin Tyszka |
Funkcja: | fotograf |
Marcin Tyszka: Małgorzata Kożuchowska ma w sobie dużą dozę sensualności, którą z wiekiem odkrywa
Małgosia to świetna babka – twierdzi fotograf. W gwieździe serialu „Druga szansa” podziwia cięte poczucie humoru i umiejętność cieszenia się życiem, a także niezwykłą kobiecość i zmysłowość. Właśnie tę sensualną stronę aktorki Marcin Tyszka chciał pokazać w nowym reżyserowanym przez siebie spocie reklamowym z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej.
Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka znają się od wielu lat – łączą ich zarówno relacje zawodowe, jak i serdeczna przyjaźń. Obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają im na częste spotkania, czasem nie widzą się nawet po kilkanaście tygodni, jeśli tylko znajdą wolną chwilę chętnie spędzają ją razem. Fotograf twierdzi, że gwiazda serialu „Druga szansa” to fantastyczna kobieta, mało kto jednak zna jej prawdziwą naturę.
– Prywatnie, kiedy czuje się bezpiecznie, jest mega wyluzowaną kobietą z ostrym poczuciem humoru, potrafi też wypić niejedną butelkę prosecco i przede wszystkim cieszy się życiem – mówi Marcin Tyszka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Małgorzatę Kożuchowską cechuje także duża doza spontaniczności – niejednokrotnie rzucała swoje warszawskie życie, by odwiedzić przyjaciela podczas pracy za granicą np. w Paryżu. Marcin Tyszka twierdzi, że podczas takich wspólnie spędzanych chwil ma wrażenie, jakby czas się zatrzymał.
– Spędzamy fantastyczny czas, łażąc po parku, chodząc na wino, kładąc się o piątej rano, później każde z nas wraca do swojego życia, Małgosia jeszcze do rodziny, ale ten sentyment pozostaje – mówi fotograf.
W ostatnim czasie Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka nieco rzadziej spotykają się na wspólnej sesji zdjęciowej. Jeśli już do niej dochodzi, fotograf stara się wybrać taki projekt, który obojgu sprawi satysfakcję: dla niego będzie wyzwaniem, pozwalającym pokazać przyjaciółkę z innej niż zazwyczaj strony, jej natomiast pozwoli się zrealizować jako aktorka i kobieta. Takim projektem był spot reklamowy najnowszej linii zapachów marki Avon, której ambasadorką jest Małgorzata Kożuchowska.
– Ten spot jest czymś innym, ponieważ pokazałem ją jako wielką gwiazdę, ale przede wszystkim kobietę szczęśliwą, romantyczną i mega naturalną. Widzicie Małgosię też bardzo sensualną, bo tu spada ramiączko, tu kręci biodrem, na co dzień jest bardziej zachowawcza – mówi Marcin Tyszka.
Fotograf zaznacza, że w nowym spocie chciał pokazać zachwycającą go kobiecość i zmysłowość Małgorzaty Kożuchowskiej.
– W delikatny sposób udało mi się przemycić dużą dozę sensualności, którą ona w sobie ma i myślę, że z wiekiem też ją odkrywa, że teraz coraz bardziej lubi pokazać, że OK, jestem dojrzałą kobietą, ale nadal jestem sexy. Myślę, że jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa, że jeszcze zobaczymy ją w jakimś bardziej sensualnym wydaniu – mówi Marcin Tyszka.
Materiał filmowy i zdjęciowy na potrzeby kampanii powstawał w Bangkoku. Marcin Tyszka był nie tylko autorem fotografii, sprawdził się również w roli reżysera spotu telewizyjnego. Fotograf wspomina, że był to szalony czas, Małgorzata Kożuchowska mogła sobie bowiem pozwolić tylko na dwa dni obecności w Tajlandii. Przyleciała do Bangkoku w nocy, a o świcie już zaczęła pracę na planie filmu reklamowego. Zdjęcia trwały do zachodu słońca, po czym ponownie rozpoczynały się wczesnym rankiem, ekipie zależało bowiem na złapaniu wyjątkowego porannego światła.
– Cały film i cała reklama są zrobione bez jednego światła, to jest wyłącznie dzienne światło, także Małgosia po prostu przychodziła na plan, wstawała o poranku, pląsała w tych pięknych przestrzeniach, a ja to nagrywałem – mówi Marcin Tyszka.
Czytaj także
- 2025-06-27: Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku
- 2025-06-13: Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
- 2025-06-23: Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami
- 2025-06-27: Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
- 2025-06-02: Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
- 2025-05-26: Maciej Pertkiewicz: Smartfony i komputery są bardzo dużą konkurencją dla książek. Bez odpowiedniej zachęty czy delikatnego przymusu dziecko samo nie sięgnie po lekturę
- 2025-03-05: Małgorzata Potocka: Wydaje mi się, że ja wczoraj otworzyłam Teatr Sabat. Te 25 lat to była chwila moment
- 2025-03-17: Małgorzata Potocka: Nigdy nie przejmowałam się złą opinią, bo na ogół jest ona złośliwa, podła i pełna zazdrości. Moje spektakle są na światowym poziomie
- 2025-04-01: Małgorzata Potocka: Jestem absolutnie oddana mojemu teatrowi. Jak się robi teatr z pasji, to nie trzeba odpoczywać
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.