Newsy

Margaret nakręciła nowy teledysk

2013-12-17  |  08:40
Nowa płyta planowana na luty nie jest jedyną nowością, jaką przygotowała Margaret w najbliższym czasie. Piosenkarka nakręciła także teledysk do utworu z nadchodzącego krążka. Tym razem klip powstał w Polsce.

Do tej pory Margaret stworzyła dwa teledyski, a największą popularność przyniósł jej klip do utworu „Thank You Very Much” zrealizowany w Los Angeles. Jego reżyserem był Chris Piliero, znany ze współpracy z najważniejszym gwiazdami muzyki rozrywkowej. Wokalistka przyznaje, że zależało jej na jak najlepszym efekcie, dlatego tym razem też starannie dobierała ludzi do współpracy.

 – Nad nowym teledyskiem pracowałam z ekipą ponad 2,5 miesiąca, więc chwilę to zajęło. Niemniej wolę się nie śpieszyć i zrobić wszystko dobrze. Jestem strasznie wymagająca i do kręcenia teledysku chciałam znaleźć odpowiednie osoby. Kompletowanie składu było pierwszym etapem. Dalej było tworzenie scenariusza, sklejanie go oraz werbowanie osób do ról – stwierdza piosenkarka w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle.

Wideo do najpopularniejszego utworu piosenkarki wywołało spore kontrowersje z powodu licznych scen nagości. Przez długi czas serwis YouTube blokował dostęp do klipu. Margaret zdaje sobie sprawę z oczekiwań wobec najnowszej produkcji.

Obecnie nie mogę zdradzić, co będzie działo się w klipie, jednak mogę powiedzieć, że będzie kolorowo. Ostatnim teledyskiem postawiłam sobie poprzeczkę bardzo wysoko i mam nadzieje, że nie zejdę poniżej osiągniętego wcześniej poziomu – dodaje wokalistka.

Na dyskografię Margaret składa się jeden minialbum pt. „All I Need” wydany w lipcu 2013 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.