Newsy

Margaret nakręciła nowy teledysk

2013-12-17  |  08:40
Nowa płyta planowana na luty nie jest jedyną nowością, jaką przygotowała Margaret w najbliższym czasie. Piosenkarka nakręciła także teledysk do utworu z nadchodzącego krążka. Tym razem klip powstał w Polsce.

Do tej pory Margaret stworzyła dwa teledyski, a największą popularność przyniósł jej klip do utworu „Thank You Very Much” zrealizowany w Los Angeles. Jego reżyserem był Chris Piliero, znany ze współpracy z najważniejszym gwiazdami muzyki rozrywkowej. Wokalistka przyznaje, że zależało jej na jak najlepszym efekcie, dlatego tym razem też starannie dobierała ludzi do współpracy.

 – Nad nowym teledyskiem pracowałam z ekipą ponad 2,5 miesiąca, więc chwilę to zajęło. Niemniej wolę się nie śpieszyć i zrobić wszystko dobrze. Jestem strasznie wymagająca i do kręcenia teledysku chciałam znaleźć odpowiednie osoby. Kompletowanie składu było pierwszym etapem. Dalej było tworzenie scenariusza, sklejanie go oraz werbowanie osób do ról – stwierdza piosenkarka w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle.

Wideo do najpopularniejszego utworu piosenkarki wywołało spore kontrowersje z powodu licznych scen nagości. Przez długi czas serwis YouTube blokował dostęp do klipu. Margaret zdaje sobie sprawę z oczekiwań wobec najnowszej produkcji.

Obecnie nie mogę zdradzić, co będzie działo się w klipie, jednak mogę powiedzieć, że będzie kolorowo. Ostatnim teledyskiem postawiłam sobie poprzeczkę bardzo wysoko i mam nadzieje, że nie zejdę poniżej osiągniętego wcześniej poziomu – dodaje wokalistka.

Na dyskografię Margaret składa się jeden minialbum pt. „All I Need” wydany w lipcu 2013 roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Dorota Goldpoint: Brakuje nam dyscypliny w przestrzeganiu restrykcji. Aby wrócić do normalnego życia, musimy najpierw spiąć gorset i być posłuszni zaleceniom

Projektantka mody uważa, że Polacy zbyt lekkomyślnie podchodzą do obostrzeń i restrykcji wprowadzanych przez rząd. Za nic mają rosnące statystyki zgonów i zakażeń, ignorują obowiązek noszenia maseczek i nie unikają spotkań towarzyskich, a w ten sposób trudno będzie nam wyjść z pandemii. Niedawno projektantka wróciła z Tygodnia Mody w Dubaju i jak podkreśla, jest pełna podziwu dla tamtejszej społeczności, która jest zdyscyplinowana i od początku ściśle przestrzegała ograniczeń związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, w efekcie czego powróciła już do normalnego funkcjonowania.

Gwiazdy

Olivier Janiak: Żyjemy w dziwnych czasach, od roku pozamykani w domach. Nasze relacje wystawione są na próbę i teraz możemy pokazać, jaką tak naprawdę mamy twarz

Prezenter podkreśla, że w programie „Power Couple” możemy obserwować całą paletę prawdziwych ludzkich emocji. Tu nic nie jest wyreżyserowane, nic nie jest na pokaz czy dla szpanu. Wszystkie konkurencje są punktem wyjścia do tego, żeby stanąć do walki ze swoimi słabościami i przekonać się o sile swojego związku. Uczestnicy uświadamiają sobie, jak wiele są w stanie poświęcić dla drugiej osoby, oraz przekonują się, czy potrafią zapomnieć o porażce i zacząć wszystko od nowa. W ocenie prezentera o sukcesie tego programu świadczy to, że opowiada o rzeczach uniwersalnych, czyli o miłości, wsparciu, a także o umiejętności wybaczania. Każdy z nas ma bowiem gorsze dni, prawo do błędu i potknięcia się.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Gry i rozrywka

Pandemia napędza zakup laptopów przez graczy. Komputery mobilne wydajnością dorównują już stacjonarnym

Rynek gamingu znacznie się zmienił pod wpływem pandemii. Sprzedaż laptopów dla graczy wzrosła w 2020 roku prawie o 27 proc. i do 2025 roku będzie stale rosła, podczas gdy komputerów stacjonarnych dla graczy sprzedaje się za to coraz mniej – wynika z raportu IDC. Zdaniem sprzedawców gracze kupują coraz droższe laptopy i stawiają na najnowsze generacje kart graficznych, które oferują już wydajność zarezerwowaną dotąd dla komputerów stacjonarnych.