Newsy

Marta Gałuszewska: Potrzebuję dobrego towarzystwa do zakupów. Samej mi to nie wychodzi

2018-09-11  |  06:45

Wokalistka szybko zdobyła sympatię widzów ósmej edycji „The Voice of Poland”, bo wyróżniała się zarówno doskonałym wokalem, jak i charakterystycznym image. Burza różowych włosów idealnie wkomponowywała się w stylizacje przygotowane przez fachowców od wizerunku. Wokalistka przyznaje, że lubi oryginalne ubrania i dodatki. W ich poszukiwaniu często wybiera się na posezonowe wyprzedaże. W ten sposób udało jej się już upolować wiele modowych perełek.

– Jestem z tych osób, które potrzebują dobrego towarzystwa do zakupów, bo samej mi to nie wychodzi, ale ostatnio znalazłam i towarzystwo, i parę ciuszków, które niedługo na pewno wykorzystam, więc bardzo się cieszę – mówi agencji Newseria Lifestyle Marta Gałuszewska.

Wokalistka przyznaje, że lubi zarówno buszować po sklepach stacjonarnych, jak i przeglądać ofertę sklepów online. Jej zdaniem nie jest ważne gdzie, ważne, by efekt zakupów był zadowalający.

– Czasem fajnie jest pójść przymierzyć, ale czasami online znajdują się rzeczy, których nie ma w sklepach rzeczywistych, więc to jest super sprawa, żeby takie rzeczy wynajdować – mówi Marta Gałuszewska.

Wokalistka zdradza, że niektóre ubrania w jej szafie mają stałe miejsce, bo ma do nich szczególny sentyment.

– Mam kilka takich ubrań, których dawno już nie noszę, ale nie jestem w stanie się ich pozbyć. Im jestem starsza, tym więcej tych ciuchów się zbiera, więc muszę się nauczyć je selekcjonować. Zdarza się jednak, że razem z całą rodziną robimy porządki w szafie i z domu wychodzi taka wielka paczka, która idzie do osób, które potrzebują tych ubrań – mówi Marta Gałuszewska.

Gałuszewska przyznaje, że jak każdej kobiecie, tak i jej zdarzyło się kupić coś zupełnie nietrafionego.

– Kupiłam takie spodnie kiedyś, w które myślałam, że ładnie wchodzę, po czym się okazało, że są miarą do tego, czy schudnę kiedyś do tego rozmiaru, który miałam, gdy je kupiłam, ale to na szczęście jednorazowa sytuacja – mówi Marta Gałuszewska.

Marta Gałuszewska zdradza, że chętnie śledzi modowe nowinki i podpatruje najnowsze propozycje projektantów. Bardzo lubi też eksperymentować z kolorem włosów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.