Newsy

Marta Wierzbicka nie jest zainteresowana znajomością z Czesławem Mozilem

2014-05-27  |  07:10

W jednym z wywiadów Czesław Mozil wyznał, że podoba mu się młoda aktorka Marta Wierzbicka. Ona jednak deklaruje, że nigdy nie miała okazji poznać muzyka i raczej nie zdecydowałaby się z nim umówić, gdyby złożył jej taką propozycję.

Czesław Mozil słynie ze swojej słabości do pięknych kobiet. Mimo swojego zainteresowania Martą Wierzbicką nie podjął żadnych kroków, aby nawiązać z nią kontakt. Aktorka uważa jego wyznanie za niewinną fantazję.

 – Z Czesławem nigdy się nie poznaliśmy, nigdy nie rozmawialiśmy. Każdy ma jakieś marzenia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Wierzbicka.

Aktorka stara się unikać spotkań z nieznajomymi. Nie umówiłaby się z Czesławem Mozilem nawet na niezobowiązującą kawę, ponieważ się nie znają i fakt, że jest on osobą publiczną, nie zmienia tego. 

Nigdy nie przyjmuję zaproszeń na kawę od osób, których nie znam. Poza tym mam swojego narzeczonego. I chyba mimo wszystko bym się bała – wyznaje młoda aktorka.

Marta Wierzbicka jest aktorką i blogerką. Szerszej publiczności znana jest głównie z serialu „Na Wspólnej” emitowanego na antenie TVN.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.