Newsy

Matteo Brunetti: Niedawno urodził mi się syn i chciałbym strzelić dla niego gola w Wielkim Meczu TVN vs. WOŚP

2019-09-04  |  06:21
Mówi:Matteo Brunetti
Funkcja:finalista 6. edycji programu „MasterChef”
  • MP4
  • Finalista 6. edycji programu „MasterChef” nie ukrywa, że w Wielkim Meczu TVN kontra WOŚP chciałby strzelić przynajmniej jednego gola. Tę bramkę zadedykowałby swojemu małemu synkowi. Kucharz szlifuje więc formę i zapewnia, że dołoży wszelkich starań, żeby zagrać tak, jak przystało na prawdziwego Włocha.

    Matteo Brunetti podkreśla, że nie trzeba go było długo namawiać do wzięcia udziału w Wielkim Meczu TVN, przede wszystkim ze względu na szczytny cel tych rozgrywek. Jednocześnie kucharz chciałby spełnić swoje prywatne marzenie.

    – Jak tylko był telefon, to od razu powiedziałem tak, akceptuję, będę grał w tym meczu, będę brał udział w tej akcji. Nie mogę się doczekać tego 8 września, by wejść na boisko i kto wie, może się uda nawet gola strzelić. Niedawno urodził mi się syn Leone i chciałbym strzelić gola dla niego. Jeżeli się uda, to będę w siódmym niebie. Już mam opracowaną taktykę, to będzie wielka niespodzianka, ale naprawdę dam z siebie wszystko, żeby strzelić tego gola – mówi agencji Newseria Matteo Brunetti, finalista 6. edycji programu „MasterChef”.

    Brunetti przykłada się do treningów i szczegółowo opracowuje taktykę gry. Wierzy też, że na boisku da o sobie znać jego włoski temperament i zapał do futbolu.

    – Będę albo w ataku, albo w pomocy. I na pewno jako rodowity Włoch wrzucę tę włoskość na boisko i zobaczymy, czy coś z tego wyjdzie. W piłkę nożną grałem też troszeczkę w drużynie młodych Lazio. Moim idolem był Casiraghi. Nie wiem, czy ludzie jeszcze go będą pamiętali, ale dla mnie to on był naprawdę idolem i zobaczymy, czy uda mi się tak pograć, jak on kiedyś grał – mówi Matteo Brunetti.

    8 wrześnie na murawie Stadionu Legii Warszawa będą rywalizować ze sobą drużyny TVN i WOŚP. Zawodnicy każdej z nich mają nadzieję, że to oni okażą się lepsi od przeciwnika, jednak niezależnie od końcowego wyniku, przede wszystkim ważny jest cel tego charytatywnego spotkania.

    – W sumie to jest mecz, czyli rywalizacja będzie zawsze. Ale to jest zdrowa rywalizacja, czy to jest taki mecz rodzinny, między kolegami, między przyjacielami, którzy pracują w tej samej branży, albo podobnej i wszyscy chcemy osiągnąć to samo, ale też się dobrze bawić. Czyli to jest tak, jak się strzeli gola, to zawsze się będzie szczęśliwym. To jest jak bycie małym dzieckiem – mówi Matteo Brunetti.

    Dochód ze sprzedaży biletów oraz wysłanych SMS-ów zostanie przeznaczony na zakup karetki dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.