Newsy

Anna Kalczyńska: będę musiała wydeptać swoje miejsce, żeby nie zostać zmarginalizowaną przez Jarka

2015-09-04  |  11:00

Zdaniem prezenterki były dziennikarz TVN24 nie będzie musiał zmieniać stylu zachowania na antenie, ma bowiem potrzebną w telewizji śniadaniowej swobodę prowadzenia programu. To ona będzie musiała walczyć, by nie zostać zmarginalizowaną. Jak bowiem podkreśla dziennikarka, Jarosław Kuźniar jest bezkompromisowym solistą.

Jarosław Kuźniar dołączył do grona prowadzących "Dzień Dobry TVN". Wydania codzienne programu będzie prowadził w parze z Anną Kalczyńską, z którą współpracował niegdyś w TVN24. Przez osiem lat prowadzenia "Wstajesz i wiesz" Kuźniar dał się poznać jako bezkompromisowy dziennikarz, stał się też obiektem krytyki internautów. Zdaniem niektórych mediów Anna Kalczyńska ma ocieplić jego wizerunek. Prezenterka twierdzi jednak, że to ona będzie musiała walczyć o swoje miejsce w programie.

Jarek znany jest z tego, że jest bezkompromisowym solistą, z drugiej strony jest też bardzo wyluzowany podczas prowadzenia programów informacyjnych, więc on nie będzie musiał zmieniać stylu, natomiast ja będę musiała wydeptać swoje miejsce, żeby nie zostać zmarginalizowaną – mówi Anna Kalczyńska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W "Dzień Dobry TVN" Jarosław Kuźniar zastąpił Roberta Kantereita, który dołączył do ekipy "Wstajesz i wiesz" TVN24. Szefowie Grupy TVN rotację tę tłumaczą koniecznością rozwoju zawodowego dziennikarzy. Anna Kalczyńska zmiany telewizyjnego partnera się nie boi, jej zdaniem zmiany są zawsze na lepsze.

– Myślę, że to będzie zupełnie inny tandem, tandem z podobną przeszłością. Będziemy się bardzo dobrze rozumieć. Myślę też, że będziemy poruszać takie wątki, od których nie da się uciec, a które chętnie oboje poruszamy w sieci. Myślę więc, że wniesiemy coś nowego – mówi Anna Kalczyńska.

Dziennikarka dołączyła do ekipy "Dzień Dobry TVN" we wrześniu 2014 roku. Wcześniej przez 12 lat pracowała jako prezenterka serwisów informacyjnych w TVN24. W paśmie śniadaniowym TVN zastąpiła Jolantę Pieńkowską.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.