Newsy

Eva Halina Rich: jest szansa na kolejną edycję „Żon Hollywood”

2016-05-19  |  06:55
Mówi:Eva Halina Rich
Funkcja:bohaterka serialu „Żony Hollywood”
  • MP4
  • Eva Halina Rich nie wyklucza, że ponownie pojawi się w serialu „Żony Hollywood”. Trzecia edycja serialu może się znaleźć w jesiennej ramówce stacji TVN. Gwiazda planuje ponadto wystawę swoich obrazów w Polsce.

    „Żony Hollywood” to program opowiadający historie Polek, które odniosły sukces w Kalifornii. Do tej pory stacja TVN wyemitowała dwa sezony tego cieszącego się sporą popularnością wśród widzów serialu. Nie pojawił się on w wiosennej ramówce TVN, nie wykluczone jednak, że wróci na antenę jesienią tego roku.

    Chyba będzie kolejna edycja programu, choć jeszcze do końca nic nie wiadomo – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Eva Halina Rich.

    Gwiazda zaczynała karierę jako modelka i aktorka – pracę zawodową porzuciła jednak na rzecz wychowywania córek. Już będąc w ciąży, rozpoczęła jednak studia na Academy of Art i od 2003 roku intensywnie zajmuje się malarstwem. Tworzy tzw. mug shots, czyli malarskie fotografie policyjne. Kilka miesięcy temu zorganizowała wystawę swoich prac w Kalifornii.

    Myślałam, żeby tę wystawę przywieźć do Polski, żeby tutaj pokazać, więc są wstępne rozmowy na ten temat. Mam też różne pomysły na inne tematy. Ale ta kolekcja jest gotowa i możliwe, że tu ją przywiozę – mówi Eva Halina Rich.

    Bohaterka serialu „Żony Hollywood” tworzy także biżuterię. Niedawno otworzyła sklep internetowy, w którym sprzedaje swoje kolekcje

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Gwiazdy

    Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

    Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

    Handel

    Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

    Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.