Newsy

Magda Gessler: Ta edycja „MasterChefa” jest nieco inna, jeszcze bardziej wesoła, pogodna. Odkrywamy talenty wśród ludzi z bardzo małych miasteczek

2017-10-04  |  06:42

Restauratorka zauważa, że VI edycja „MasterChefa” ma dużo lepszą energię niż poprzednie, a podczas nagrań panowała fantastyczna atmosfera zarówno wśród uczestników, jak i jurorów. Według niej „MasterChef” daje szansę na pokonanie mentalnych barier i sprawdzenie swoich umiejętności każdemu – niezależnie od tego, czy ktoś pochodzi z dużego miasta, czy z niewielkiej gminy na obrzeżach naszego kraju. Wystarczy talent kulinarny, poczucie smaku, kreatywność i  wiara w siebie.

Uczestnicy VI edycji „MasterChefa” muszą się zmierzyć z różnymi zadaniami, które będą wymagały od nich nie tylko talentu, lecz przede wszystkim odwagi pozwalającej wyjść poza utarte w kuchni schematy. Wśród konkurencji: przygotowanie najsłynniejszych zup na świecie, owoców morza, skomplikowanych dań assiette i popularnego fish and chips. Zmagania zawodników jak zwykle ocenią jurorzy oraz goście specjalni, a na najlepszych czeka podróż do Australii, podczas której wybitni szefowie kuchni odsłonią tajniki kuchni australijskiej.

– Myślę, że ta edycja jest nieco inna, jeszcze bardziej wesoła, pogodna. Odkrywamy talenty wśród ludzi, którzy są z bardzo małych miasteczek, z każdym odcinkiem uczą się siebie, idą bardzo wysoko, można im zaufać – mówi agencji Newseria Magda Gessler, restauratorka.

Zdaniem Magdy Gessler, „MasterChef” zdecydowanie wyróżnia się wśród innych programów kulinarnych. Jego sukces polega na tym, że nic nie jest z góry zaplanowane i wyreżyserowane.

– „MasterChef” uczy wszystkich gotowania, wszystko jest krok po kroku, wszystko widzicie, zadania są bardzo konkretne, czasami bardzo trudne, ale można dokładnie zobaczyć, jak to się dzieje – tłumaczy Magda Gessler.

Gessler przyznaje też, że z edycji na edycję coraz lepsze są relacje pomiędzy jurorami. Każdy z nich ma zupełnie inną, niezwykłą osobowość, dzięki czemu program też sporo zyskuje na atrakcyjności.

– Jest ciepło, coraz cieplej, coraz lepiej się znamy, wiemy, czego nie wolno ruszać, co komu może sprawić przykrość. Wydaje mi się, że się szanujemy, bardzo ciężko pracujemy, nie można się nie lubić – dodaje Magda Gessler.

Magda Gessler jest autorką wielu książek kucharskich i właścicielką ponaddwudziestu restauracji i kawiarni. W 2011 roku otrzymała statuetkę Wiktora w kategorii „Największe odkrycie telewizyjne”. Rok później została nagrodzona w plebiscycie Telekamery w kategorii „Osobowość telewizyjna”. W programie „Kuchenne rewolucje” restauratorka odkrywa przed widzami często ciemne strony lokali gastronomicznych w różnych częściach Polski. Na miejscu zmaga się z różnymi problemami: kłopotami finansowym właścicieli restauracji, z brakiem umiejętności kulinarnych i wykwalifikowanej kadry, a przede wszystkim z obawą przed gruntownymi zmianami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.